Ny tatuering ♥

I måndags kom syrran och ungarna hem
Så härligt att ha dem hemma ♥ Vi åt lunch tillsammans på McDonald's och Casper vill ha "de långa rullarna" som han menade var mozzarellasticks. Sötnos ♥ Sedan åkte vi hem till mina föräldrar och det blev massor av bus. 
 
Igår
Vid klockan elva kom Steffe och hämtade mig. Han hade tagit semester och skulle med mig till Halmstad. Tatueringsdags för andra gången ♥ Tjejen heter Michaela som skulle tatuera mig och finns på Starmaker i Halmstad och är superduktig. Denna gång blev det ett par änglavingar på handleden ♥ Precis när hon skulle köra igång sattes favoritmusiken igång ♥ Då kändes allt rätt! Det blev lite osäkerhet gentemot placering av dem. Om vingarna ska vara mot mig eller om de ska vara ifrån mig istället då de som ser den slipper vända och vrida på sig för å förstå vad de är, haha. Jag gillar ju när det är emot mig och denna gång såg det bäst ut med vingarna så. I alla fall så sa Michaela att hon kunde sätta den så får vi se lite vad som blir bäst. Men ja, när hon väl skulle sätta dit den för test, så blev det i alla fall på "mitt" håll. Jag sa då att det är en mening med det, de ska sitta så ♥ Så så fick det bli! Kändes helt rätt ♥ Och i slutet satte vi i lite rosa - det är helt jag ♥ Blev så sjukt nöjd!!
 
 
1 Louise Andersson:

skriven

Den är riktigt fin! :)

Svar: sv: tack snälla <3 är så nöjd!
Jennie

Kommentera här: