Mammas födelsedag ♥

Den 25 juli
Fyllde min lilla mamma år ♥ Så den 24e åkte vi ner till sommarstugan i Blekinge och denna gång var tvillingsyrran med och hennes två pojkar ♥ Åh, vad jag saknat dem!! Blev ett dopp i havet direkt när vi kom ner och vad skönt det var!! ♥ 
På måndagen när mamma fyllde år kom storasyster ner och hennes fästman. Vi badade, fikade och sedan kom min bästa vän Nicco ner ♥ Det var evigheter sedan hon var med ner kom vi på. Det blev som att vi upplevde barndomen på nytt. Vi badade återigen och jag blev riktigt fint solbränd :D Blev sedan en brakmiddag för mamma med grillat och en underbart god jordgubbstårta som syrran hade gjort med fyllningar såsom lemoncurd och Käck-lakrits. Supergott ♥ 
Jag skulle jobba på onsdagen, så på tisdag eftermiddag åkte jag och Nicco hemåt Småland igen. Blev ett stopp på Glass- och sillabåten inne i stan för lunch. Stekt sill och potatismos - alltså muuums! ♥ Vi stannade även på ett fik på vägen hem och åt en varsin citronmarängpaj (en av de bästa jag ätit) och en frappe. Så gott ♥ 
 
 
Mitt paradis ♥
 
 
 
 

Kommentera här: