18e halsdukstuben ♥

Igår blev jag klar med den 18e halsdukstuben
Jag tror det är den 18e.... haha, nu börjar räkningen försvinna. Men 10 stycken ligger här i alla fall till mässan ♥ Får väl se hur detta kommer gå :) Men jag älskar det som sagt och det finns så många härliga färger! Där ser ni förresten garnet, de där melerade med gult, rosa, grått, grönt eller vad man ska säga. En av dem kommer jag nog spara själv, haha. Igår började jag på den 19e haldsuktuben :D Och ja, de kommer ju minst 20 till haha ♥ Har också ett annat projekt jag ska ta itu med snart. Vill gärna ha med dessa också på mässan... Men det är något helt annat ♥
 
Vegetariska dagen
Idag är det "vegetariska dagen" eller hur man säger. Jag älskar vegetariskt och nästa vecka ska vi prova en vegetarisk matkasse från City Gross :D Ska bli spännande! Eftersom svärmor är vegetarian med så äter vi nästan alltid vegetariskt där nu. Har inget sug efter kött heller. Endast är kyckling och fisk som jag äter, men inte kött i sig. 
 
 

Kommentera här: