Balsammetoden ♥

I veckan fick jag nog
Jag avslutade balsammetoden då jag blev så trött på att jag provat och att jag inte kände mig bekväm med det. Frissigt, fettigt och ovårdat hår har det istället blivit med mitt hår under denna månaden med balsammetoden. Jag har känt mig ofräsch och inte alls bekväm med detta. Samt att jag köpte ett balsam på Kicks (CocoLoco) som jag blev helt frälst i, så i veckan ska jag även köpa schampoot. Jag provade och det är jag glad för, men nej, det var inget för mig i slutändan. Nu när jag bytte "tvättschampoot" till Neutral så fick jag sårskorpor i hårbotten, så det gick inget vidare. Då orkar jag inte att ännu en gång köpa ett nytt balsam och hålla på. Så i onsdags tvättade jag håret med mitt älskade Head & Shoulders och vad härligt det var! Jag mådde redan bättre! Haha ♥
 
Nu börjar det bli långt! Och jag ska klippa topparna... några ynka cm hahha ♥

Kommentera här: