Fikastund & mer jobb ♥

Måndags
Då blev jag nerbjuden på kaffe till vår fina lilla granne ♥ Det är då jag saknar min älskade måmå. Vår lilla granne påminner så mycket om henne och det visade sig att hon kände min måmå. Då känns det i hela kroppen att måmå kan ha ett finger med i "spelet" för att vi skulle ses. Känns så härligt att sitta å fika med en äldre person. De gör det så kärleksfullt och de har såååå mycket att berätta ♥ Spännande! 
 
Jobbat lite
Sen i tisdags har jag arbetat på en förskola och idag var sista dagen - för denna vecka ♥ Nästa vecka kommer jag tillbaka hela veckan. Känns riktigt roligt!! ♥ Jag trivs bra på den förskolan, just när man får vara lite längre på ett och samma ställe. Första veckan och då nu har varit riktigt rolig sen jag fick jobb. Det har hänt hittills en gång att jag har fått vara på ett ställe endast en dag. Vilket var tråkigt och därför tycker jag om när jag får vara på ställen en längre tid. Man kommer in i deras rutiner och man lär känna alla. Så jag blev grymt glad när de frågade om jag vill stanna nästa vecka med ♥ 
 
 
 
 

Kommentera här: