Jobb hela veckan ♥

Ja, jag blev ju inkallad på intervju i måndags
Klockan 10.45 befann jag mig på intervjun även om det skulle vara vid 11. Jag ville vara där i god tid och dessutom regnade det så därför som jag begav mig dit tidigare. Jag tyckte intervjun gick jättebra och redan där sa hon att hon antagligen hade arbete för mig redan denna vecka. Kändes pirrigt faktiskt. Efteråt köpte jag med lunch från Subway och köpte med mig schampot från CocoLoco som jag berättade om. Har ej provat det ännu, men tänkte göra detta idag. I alla fall så kanske en timme efter att jag kommit hem fick jag min första bokning på jobb :D Kändes underbart! Och det slutade inte med gårdagens arbete, hela veckan är bokad på ett och samma ställe :D
 
För övrigt har vår matkasse från CG kommit med vegetariskt!

Kommentera här: