Det lilla är det stora ♥

Som medium så jobbar jag mycket med Attraktionslagen
Jag tror på det där med att om du sänder ut din tanke till Universum så kommer det tillbaka. Oavsett om det är positiv tanke eller negativ. Detta har jag använt mig av flera gånger - och det funkar! Ett sådant exempel är när jag skulle boka biljetter till en konsert förra året. Jag satt 3 gånger inne på Ticnets hemsida och kollade lite vad för platser man skulle få om jag faktiskt skulle boka. Men hela tiden fick jag platser som jag inte var nöjd med då dessa var högt upp och långt borta från scenen. Mycket vill ha mer som det brukar heta ;) Så får jag ett sms från Steffe "Du kan boka! Klart du ska åka". Så när jag skulle boka får jag platser precis bredvid scenen :D Och när vi väl kom dit så satt vi så nära scenen vi kunde komma. Men ja, då ville man ju gärna stå istället nere på ståplatserna då det inte var fullt när man väl var där, haha. Men vad glad jag var! ♥ 
 
Så använd er av era drömmar
Låt dem få komma ut och inte vara just drömmar. Jag har åstadkommit massor med bara tankens kraft. Som exempel i veckan när jag köpte de där skorna för 220 kr rabatt. Och när jag var på Erikshjälpen förra helgen hittade jag själv ett par skor för bara 75 kr. Allt går att använda sig av - du sätter gränsen för hur långt din fantasti ska gå ♥ Så när jag hittade en 20-lapp i måndags tänkte jag på alla de små detaljerna i livet. Det där som man kanske inte alltid ser. Kan vara just som detta, att man hittar en mindre summa på gatan eller att man blir bjuden på fika som jag blev samma dag. Det är helt vad du håller fokus på. En gång fick jag två jobb på samma dag, det var då med bibiloteksjobbet och jag skulle dagen efter på intervju för ett annat jobb, men då hade jag redan ett annat att tacka ja till. Så se de små detaljerna i vardagen. Det kanske inte är så att du kommer högst upp först, men se då var du har i ditt liv och känn tacksamhet gentemot det. Ett tips är att skriva ner efter varje dags slut om vad du har fått under dagen ♥ Ett sätt att se tacksamheten i det hela! 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: