Härliga dag ♥

I förra veckan fick vi besök
Det var lille Nico som kom med sin mamma ♥ Vi gick ner på stan en runda. Steffe köpte en traktor till honom som han blev riktigt glad för. Steffe är så fin med honom och Nico är en underbar unge ♥ Så snäll å härlig. När vi var och handlade med lite mat hem sa han att jag hade en fin handväska ♥ Och sen var han så söt när jag kallar min man för Steffe. 
Nico: Det heter faktiskt Stefan
Jag: Jo... Men jag kallar honom för Steffe, får jag inte det? 
Nico: Nää... bara ibland
Haha söta unge ♥ Vi åt korv med bröd, busade och såg på film. På kvällen blev det middag hemma hos Sara ♥ 
 
Busade med snön som fanns kvar lite här och där ♥
 
Köpte med lite tulpaner hem ♥
 
 Fick ju presentkort av Nico och Titti på min favoritaffär M&M så köpte med den där lilla liljekonvaljen hem. Måmås favoritblomma 
1 Louise Andersson:

skriven

Dessa barn! Freja kallar Patrik för "min kompis" ;)

Svar: sv: jaa de är underbara!! <3 hoppas allt är bra!
Jennie

Kommentera här: