Lite shopping med svärmor ♥

Igår
Hade jag seans tillsammans med Helena ifrån Jönköping ♥ Fullsatt med 11 stycken :D Så kul! ♥ Nästa datum är den 28 februari och redan den är fullbokad. Riktigt kul :) Jag fick även en stor ängel av fina Jane som har en butik med massa änglar, buddhas, rökelser med mer. Och sedan köpte jag ett paket rökelser och en liten ängel. Blev så glad. När jag kom hem hade Steffe och svärmor lagat potatis, sås och stekt lite vegbullar. Såååå gott ♥ Sedan körde vi till Halmstad ♥ 
 
Idag när jag vaknade var min man borta
Han och hans bror hade kört en runda tidigt på morgonen. Jag gick upp, åt frukost och sedan åkte jag och svämor till "flygastaden". Fikade på Maxi och shoppade lite. Jag köpte ett par skor till systersonen för 29 kr (!!!) ord pris 249 kr. Helt sjukt billigt ♥ Så tacksam!! Även om det inte är mitt barn så brukar jag köpa grejer till dem såklart och skor med Turtles på får man väl aldrig för mycket av ;) Syrran blev med glad. När vi hade hoppat av bussen hittade jag en 20-lapp. Vilken tur man har ♥ Sedan åt vi middag hos svärmor; potatisgratäng och vegetariska soya strimor. Såååå gott ♥ När vi kom hem till Småland så blev det lite kaffe hos bästa vännen Nicco ♥ Underbar kväll!
 
 
 
 
 

Kommentera här: