Loppislördag ♥

Fredagen
Blev inte riktigt som planerat. Tanken var att vi skulle göra en roadtrip uppåt landet, men det blev inget med det. Så svärmor kom istället och vi skulle åka till Ikea, men då ville hon stanna hemma för hon är rädd för väglaget. Jag och Steffe har en helt annan syn på detta än min svärmor. Vi åker oavsett väglag oftast. Ända gången vi stannat inne är väl om det stormat riktigt rejält ut, men snöar det eller annat så kör vi. Så det blev jag och Steffe som åkte till Ikea ♥ Var tvungna att ha en säng till svärmor eftersom vi slängde ut bäddsoffan då vi skulle göra om i extrarummet innan. Vi ville ha en säng som man kunde flytta och som inte tog stor plats. Något man bara kunde ta fram för stunden och sedan ställa undan eftersom vi har våra djur där inne och det är litet rum som det är liksom ♥ Så det fick bli en såkallad "tältsäng". Enkel och faktiskt skön ändå :) Köpte även en varsin ny kudde och så köpte vi en stor glasvas som jag länge velat ha. Kostade 19 kr på fyndet :D Köpte även två tvättkorgar igår till allt mitt garn! Blev riktigt glad! ♥ Vi åt även på Ikea, spätta och lax och sedan handlade vi innan vi åkte hemåt igen ♥ 
 
Idag
Blev det en runda inne i stan. Jag köpte först plastblommor (vitsippor som jag även har tatuerat in) på M&M och sedan blev det Nille där jag köpte mer garn ♥ Sedan Erikshjälpen där jag hittade ett par helt nya skor! 75 kr! Prislappen satt kvar från tidigare affär :D Blev så glad!!! ♥ Fikade även på stan med, tog en räkmacka och en latte. Blir vegetarisk "köttfårsås" och spaghetti idag till middag senare ♥  
 
 
 
 

Kommentera här: