Nu är det helg ♥

Två jobbedagar över
Och jag hade idag ont i huvudet, men hade lika roligt på jobbet ändå ♥ Man pratar med kollegorna och med kunderna som kommer förbi, riktigt kul! Sen kom Titti och Nico förbi och då fylldes jag på med ny energi ifrån den där lille killen ♥ Han skrattade och var hur glad som helst! Denna vecka bjöd jag på torsk med rotfrukter i ugn och med en kall sås. Riktigt gott och uppskattat ♥ Men vid 18.00 var jag rätt så nöjd med min arbetsinsats för denna vecka. Jag är sjukt nöjd med att jag jobbar 2 dagar i veckan som jag tidigare sagt. Kanske inte är mycket, men vi klarar oss och det är jag nöjd med. Resterande dagar går ju åt till mitt mediala arbete, mässplanering med mer. Så ja, jag är riktigt nöjd ♥ Nu blir det fredagsmys med min andra hälft ♥
 
 

Kommentera här: