Nu är det helg ♥

Demojobb
I torsdags började jag dema igen. Ibland är det riktigt roligt att dema och ibland är de mindre roligt, såklart. Men jag gör alltid det bästa av allt. Denna vecka var det lite extra roligt att dema. Det eftersom det var efterrättsdags! ♥ Då är det lite extra roligt när man oftast gör maträtter, så första veckan var riktigt rolig :) Det skulle bli stekta äpplen i kanel med vaniljvisp. Riktigt god och smidig efterrätt. Och kanske lite nyttigare med! Det skulle vara 2 msk socker i, men jag råkade ta teskedar istället och jaa, det gjorde ingen skillnad alls. Då hade de nog varit väldigt sött om jag hade tagit de där matskedarna. Här hemma gjorde jag helt utan socker och det gjorde absolut ingen skillnad att ha med som utan ♥ Vaniljvispen bytte jag även ut här hemma till Kesella med vaniljsmak. 
När vi var små gjorde vi alltid glass på vaniljvisp. Det är bara att vispa den hårt och sedan frysa i 4 timmar ungefär. Vi brukade även tillsätta daim eller något annat som en smaksättare. Riktigt god glass ♥ 
 
Igår när jag kom hem hade min man maten klar ♥ Det luktade ljuvligt! Vegetarisk "kött"färsås, såååå gott! ♥
 
Nu är julen utslängd! Ska bara byta gardiner i helgen :) 
 
På demojobbet :)
 
Såhär blev det här hemma :)
 

Kommentera här: