Shoppingdag ♥

Idag blev det en riktigt härlig dag
Vid lunch tid hämtade Nicco mig och vi begav oss till Erikshjälpen. Det enda stället i stan som alltid har massa kunder känns det som, haha ♥ Synd bara att de har öppet två dagar i veckan, men samtidigt så är det ju bra för då har man någonting att se framemot, hihi. Erikshjälpen är något som jag verkligen tycker om. Det finns alltid bra grejer där. ♥ Blev lite musik, filmer, söt sockerskål, mjölkkanna, en korg och en bok om älvor som jag ska läsa för syskonbarnen ♥ Fick nyss en video från Casper där han säger att det var en väldigt fin bok och att den ska vi läsa när han eller jag kommer på besök ♥ 
Blev lunch; krämig pasta med varmrökt lax och massa sallad. Sååå gott ♥ Blev sen lite shopping på Nille där de hade 50 % rabatt på garnerna..... blev 6 nystan med hem i lila.. haha! Sedan färgade jag brynen hos Tiina ♥ Blev riktigt nöjd. 
 
En underbart fin bok för 25 kr ♥
 
 
Brynen precis klara, lite färg kvar på "huden" haha ♥
 
Den underbart goa lunchen ♥
 
Fick hem mitt nya bankkort idag, sååååå nöjd ♥
 
Köpen av presentkortet från Titti & Nico ♥
 
 
 

Kommentera här: