Vår lördag ♥

Idag var min man som ett litet barn
Just för att det snöar. Han verkligen älskar snö. Detta för att det är så ljust om dagarna nu när det är den mörka årstiden, hihi. Så efter frukosten ville han ut och köra en runda och vi åt lite lunch och handlade på City Gross. Väl hemma igen stickade jag lite och jobbade lite medialt ♥ Bestämde med Nicco att hon skulle komma på kvällsmat, så det blev iväg en runda igen då jag skulle göra chokladfondanter blev så sugen på det - min absolut favorita efterrätt :) Köpte nya tulpaner då vi köpte ny vas förra helgen. Blev en riktigt mysig kväll här som slutade för en stund sedan. Nu snart ska vi se "Miranda live" då vi följt serien på ettan. Så rolig och bra ♥ Ser på filmen "Walking on sunshine", en musikalfilm som är en av mina favoriter :) 
 
Katthemmet
Och idag när vi handlade bestämde vi för å skänka lite mat och leksaker till katterna på ett katthem här. Blev två paket med mat och en påse leksaker till dem ♥ 
 
Alla kan göra något ♥
 
 
Där är vår nya lilla vas, så fin ♥
 
 
Me and my husband ♥
 

Kommentera här: