Vilka är ni? ♥

Mina kära besökare
Jag ser att ni är många, men vilka är ni? Ni får gärna berätta lite om er själva och varför ni följer mig :D Vore roligt att veta! Oavsett vem du är så är du välkommen! Och jag kommer inte att visa kommentarerna öppet. Detta blir mellan dig och mig så du kan vara helt lugn med att presentera dig :D Jag avslöjar ingen, är bara nyfiken på vem du är där ute som följer troget min blogg ♥ Välkommen med din kommentar, jag väntar spänt ♥
 
 
1 Louise Andersson:

skriven

Jag har läst till och från i många år! Behövs väl ingen närmre presentation? ☺️ Roligt att följa dig och se vad du hittar på! Bor ju numera i Småland jag också :)

Svar: sv: ja just de! du bor i småland nu ;) hihi hur trivs du??så roligt att du följer mig <3
Jennie

2 Louise:

skriven

Sv: Ja jag har bott här sedan i somras :) Jag trivs bra, men det är lite ensamt. Tar ju tid innan man har hunnit bo in sig och lärt känna folk här uppe. Det går i perioder när jag har jätte mycket hemlängtan och sedan blir det bättre :)

Svar: sv: förstår detta <3 hoppas att du kommer trivas mer. har du jobb där?
Jennie

3 Louise:

skriven

Sv: Tack <3 Ja visst har jag det, jag har jobbat heltid sedan jag flyttade upp :)

Kommentera här: