Ny vecka ♥

Så var vecka 23 här
Igår vart vi lediga och jag gjorde i princip ingenting till en början. Tvättdag som vanligt, men sedan slutade de med att jag och Nicco umgicks. Hon lagade supergod mat; rotfrukter i ugn med korv och sedan en smarrig melonsallad till ♥ Sååå gott ♥ Jag känner att jag äter mindre med dessa vitamintabletter. Linfröoljan har jag ej tagit på 3 dagar nu. Ville ej dra med de till Ullared och sedan idag hade jag öppning på förskolan och åt då ingen frukost hemma. Därav kunde jag ej ta den (äckelmagad) haha ♥ Imorgon blir det nya tag med detta! Börjar något senare än idag så ja, åter till rutiner!! ♥
 
Annars har de varit en bra dag
Väldigt bra, solen skiner, fåglarna kvittrar, haha ♥ Bra dag på jobbet, bra dag efter det med. Jaaa, livet flödar på och jag plockade upp alla Ge-Kås påsar idag. Min tyngsta last i livet är mitt beroende av filmer, böcker och musik.... Estetisk? ja,visst! Blev även mina favoritpennor från Stabilo! Har nog.... 3 sådana fulla paket nu. Kan inte få nog av dem ♥ Blev även lite nya kläder, foder till djuren, en mandala-bok (de blir bara fler och fler). Försöker ju även skriva på mina böcker, men det går inte... Inspirationen är inte lika flödande längre... Det kommer :) 
 
Igår
Rymde Ines från sin bur, haha. Jag satt i vardagsrummet efter att ha kommit hem från Nicco... och märker att någon går i hallen. Ja, de var lilla Ines. Så vi gosade en stund innan de blir buren för henne igen ♥ 
 
Den kärleken som finns där oavsett vad ♥ Jag gick ju inte journalistik för inte liksom... Älskar min kamera...
 
 
Lilla Ines ♥
 
Lite av de som följde med hem... Steffes "Ronny & Ragge" fick ej följa med på bild, haha ♥

Kommentera här: