Ullared & mys ♥

Hektisk vecka
I förra veckan var jag på en vitamin och mineralanalys och jag behövde stärka upp kroppen med lite :) Det blev selen, b-vitamin komplex och linfröolja. Samt att sluta dricka kolsyra och istället bara dricka citronvatten :) Så förra helgen köpte jag hem allting och började i måndags med denna kur, ska köra den i 2 månader så får vi se sedan. Jag äter ju levaxin för sköldkörteln och har gjort ända sedan min födsel. Går upp och ner med det och nu hoppas jag att detta håller i sig ♥ Linfröoljan är ju väldigt obehaglig att svälja, men de andra är inga problem. Känner att jag har mer energi i alla fall vilket är bra ♥ 
 
Ullared
Igår morse åkte vi mot Ullared, hämtade först upp svärmor och körde sedan mot "det gula varuhuset". Svärmor fick ju bland annat också detta i sin 60 årspresent ♥ Kom dit och gick in och shoppade, vid 15 tiden checkade vi in och fick vår lilla stuga för natten. Så skulle jag kunna leva för resten av mitt liv. Inte just i Ullared eller så, men just det där att ha en liten liten stuga och bara leva så. Jag tycker det är sjukt härligt med just "campinglivet". Älskar ju vår sommarstuga i Blekinge ♥ Blev sammanlagt 3 rundor inne i varuhuset på 2 dagar innan vi idag körde hemåt. Steffe stannade i Halmstad, medan jag åkte hem. Tvättdag imorgon bland annat. Umgicks ikväll med Titti och Nico ♥ Piratskepp i soffan och sängen blev det! Hon gjorde tacos och när allt var färdigt hade hon ingen créme fraiche eller tacokrydda, så jaha, de var bara att gå till affären och handla! ♥ Vi bestämde att Nico och jag skulle handla chokladpengar som vi skulle ha i hans skattkista - han blev så glad! ♥ Guldpengarna förblev guldpengar hela kvällen och det var så roligt att leka pirat, hihi. ♥ 
 
 
Akta er för denna piraten ♥
 
I veckan satt jag och min älskade vän och bara umgicks ♥
 
Ny klänning :D
 
 

Kommentera här: