Veckorna flyter på ♥

I veckan
Hade jag och min man 3 årig bröllopsdag. Tiden går så fort! Veckan har annars bestått av arbete varje dag och även ett eventuellt nytt jobb i torsdags. Vi får väl se :) Jobbar till 8 juli och efter det får vi se vad som sker. Jag är ju som sagt bara timvikarie, så jobb kommer det säkerligen efter sommaren. 
Finns mycket i tankarna just nu, så jag känner mig lite off från allt. Kan komma på mig själv bara njuta av livet som det är och det är inte ofta man gör så. Har lite planer inför sommaren, men inget speciellt egentligen heller. Blir Vallarna i augusti och jag hoppas vi åker till stugan. Dessutom fyller Casper 5 år (och vart tog tiden väg där då...) och Oliwer 2. Jösses. Så det blir kalas där i sommar som jag längtar nu till jättemycket ♥
 
I just want to reach the stars and grab the Universe
 
 
 

Kommentera här: