Helgen ♥

Fredags
Efter att jag jobbat till fyra blev det direkt till Halmstad. Vid 18 var det insläpp på Halmstads Arena då vi skulle gå på genrepet av andra chansen Melodifestivalen. Svärmor hade fått två biljetter av Postkodlotteriet och så beställde vi en extra till svärmor. Vi fick inte sitta bredvid varandra, men det gjorde inget. Innanför dörrarna var det riktigt mycket som skedde. Olika samarbetspartners som hade olika happenings under kvällen innan showen började. Jag var ju där för Ola Salo ♥ Och absolut var låtarna bra. Allting blev mycket bättre live. Och det var riktigt roligt att se hur allting funkar än bara det man ser på teve. Jag grät när Ola och Jöback sjöng deras gemensamma låt Sing me Out. Den var så bra och jag vart så glad över att jag fick höra de sjunga ♥ Wow, vilken kväll ♥ 
 
Lördag
Steffe och hans bror for iväg på en mässa och jag och svärmor for in till stan för att shoppa. Blev först lunch på Espresso House. Köpte lite allt möjligt. TigR är en sådan butik som jag alltid hittar massor på. Och vad roligt det var! Massa grejer till ungarna :D Köpte även ett nytt mobilskal på Glitter som hade 30 % rabatt på allting. Sedan gick vi till Hemmakväll för att köpa med gotte hem till kvällens Melodifestival. Ville ju se det oavsett om vi hade sett allting på genrepet, hihi. Och direkt efter sparade jag ner Sing me Out av Ola och Jöback på Spotify ♥ 
 
Söndag
Blev en loppisrunda. Köpte lite filmer, böcker och annat. Härligt. Blev även fika på Maxis härliga café, innan middag och sedan hemfärd hemåt. Hämtade en sekretär i veckan och sålde även vår byrå till samma tjej som jag köpte sekretären av - vilket byte! haha ♥
 
 
 
 
Idag på jobbet gjorde jag en mall tll alla barn som de kunde färglägga - mycket populärt!
 
Gjorde en annan till mig i veckan då jag fick lite feeling när alla andra ritade. 
 
Den fina sekretären ♥
1 Lisabet:

skriven

Hej! Förlåt men denna kommentar handlar inte om ditt inlägg.

Jag vill informera om att bloggen vars ägare kommenterat här ovan, ”annorlundamamma” är en ”falsk blogg”. Bloggaren kallas Mia och brukar benämnas Stalkers-Mia. 95% av materialet är skrivet av andra bloggare och ”annorlundamamma” publicerar det som sitt eget. Det här har hon gjort på blogg efter blogg som jag och en grupp individer fått nedlagda på grund av hennes stölder. Vill ni veta var hennes inlägg kommer ifrån, googla på en mening i texten så hittar ni originalet. Om ni vill hjälpa till, anmäl hennes stölder till [email protected]

Hon är inte heller en trevlig individ och när personer protesterar mot hennes beteende reagerar hon våldsamt och man får räkna med att bli överöst med hotfulla meddelanden. Hon har bland annat låtsats vara jag med namn mejl och bloggadress på bloggars kommentarsfält där hon skrivit otrevliga saker i mitt namn.

Bakom namnet Stalkers-Mia ligger mycket sanning. Hon har varit med i teveprogrammet ”Stalkers” på tv3, det kan ni se här: http://www.tv3play.se/program/stalkers/319837?autostart=true Där får man se hur hon fullkomligt förstör livet för en tidigare god vän.

Jag vill berätta det här för att det är orätt att hon ska få läsare och ännu värre beröm för inlägg hon stulit. Jag vill också varna för den här individen och hennes beteende i kontakt med andra på internet.

Kommentera här: