Påskpyssel ♥

Ledighet
Nu är jag ledig resten av veckan :) Jobbade i måndags till igår och idag till måndag är jag ledig. Hade fått jobb på andra förskolor, men eftersom det är mycket planering med mässan nu valde jag att skippa de där två dagarna och istället ha fokus på mässan. Jag jobbar ju ändå från tisdag nästa vecka fram till slutet av maj :) Tycker det är ett riktigt roligt yrke och trivs som sagt väldigt bra ♥ Nu imorgon är det mässmöte hela dagen och idag har vi fått ny toalettstol här hemma. Den tjöt så förskräckligt när vi spolade och det är väl mer grannarna som har klagat än vi själva, haha ♥ 
 
Påskpyssel
Igår var det påskpyssel hos syrran i blomsteraffären. Jag pysslade väl inte direkt så mycket, gjorde en liten grupp bara med påskliljelökar i en jättesnygg vas ♥ Köpte även påskliljor i snitt som jag älskar den doften ♥ Även en kruka blev det som ska hänga på väggen i köket. Blev även en påskblomma till svärmor. Vi hade en riktigt trevlig kväll i alla fall ♥
 
 
Lite fynd på Butiksloppis i Halmstad ♥
 
 
 

Kommentera här: