Älskade lille Sid ♥

För ca två veckor sedan nu
Så försvann min älskade lille Sid ♥ Jag vet inte alls vart han är eller nått. Han bor ute hos mina föräldrar på landet, är 11 år gammal och är den gosigaste katten jag träffat. Han är döpt efter Sid Vicious från Sex Pistols och han är som sagt min älsklingskisse ♥ Jag försöker vara hos mamma å pappa så mycket jag kan och då även för att umgås med Sid. Men för två veckor sedan när vi var där hemma då syrran var hemme för helgen, så kom han aldrig. Han syntes inte till någonstans :( Ropade och ropade, men nej, ingen Sid. Jag och vi andra i familjen började ju undra varför han ej kom fram. Och så går de ett varv i huvet å tänker att ja, han är 11 år, tänk om han faktiskt har lämnat oss på just de där hemska sättet. Jag vill inte ens tänka den tanken :( Och jag vet att han kan inte leva för alltid heller, men för mig är han ju inte 11 år. För mig är han som den där lille kattungen som jag fick för 11 år sedan av min farbror. Han som alltid gosar med en och gosar nästan för hårt med en. Underbara lille kisse, vart är du? ♥
 
Var hemma hos mamma å pappa igår
Och skulle försöka leta efter honom. Inte ett spår efter honom någonstans :( Jag känner mig maktlös och vet inte riktigt vad jag ska göra. Han är aldrig den som lämnar gården, så därav är jag ännu mer fundersam av vad det är som egentligen har hänt. Han är heller inte den som blir ivägjagad, utan han är liksom hellre inne än ute. Han finns alltid där liksom. Så är det så "enkelt" som att han faktiskt har lämnat jordelivet? :'( Jag vill bara veta vad som hänt med honom istället för att gå och undra ♥ 
 
Anna-Lisa & Findus ♥
 
Findus ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: