Utflyktsdag & Sid är hemma ♥

Måndags
Mamma skrev till mig på kvällen och skickade en bild. Sid hade kommit hem ♥ Jag blev så glad så att jag grät! ♥ Älskade lille killen var hemma efter 3 veckor! Undra vad han har gjort under den tiden ♥ Aningarna finns. 
 
Mys med Sid
Efter jobbet på förskolan igår (är nu på samma denna och nästa vecka), så följde jag med pappa hem. Steffe var i Halmstad då han var ledig så det passade bra att åka med ut till mitt barndomshem. Åt lite middag, blev inbjudna på fika av farbror och hans fru och sedan skrev jag vidare på boken. På kvällen myste jag med Sid som bara den ♥ Åh vad han var glad! Han sov hos mig nästan hela natten ♥ Så go han är! Och så pratglad!! ♥ 
 
Utflyktsdag
Och idag vid 11 tiden kom Steffe och hämtade mig då han sov i Halmstad. Vi åkte sedan mot Gränna för att ha en liten mysdag tillsammans när han ändå var ledig ♥ Blev lite polkagrisköp i form av: whiskey (till pappa), smultron (till mamma), turkisk peppar (till svärmor), champagne/jordgubb (supergod), sur vattenmelon (min favorit) supersur, piggelin, gräddkola (osockrad), banana-kids och sist sommarfröjd. Riktigt goda smaker ♥ Körde sedan en runda i Gränna och kikade och sedan till Jönköping då vi gick på Stadsparken och kikade på alla djuren. Vi åt på ett mysigt ställe och sedan hemåt. Nu blir det en lugn kväll innan jobb de två sista dagarna denna vecka. Kalas på söndag ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: