en dag med nicco

Klockan sex vaknade man av en tråkig nyhet
Ulf Larsson, ni vet, har ju gått bort. Rix FM var det som berättade nyheten för mej och jag blev en aning chockad. Jag tyckte han var så go och glad :) Och det sägs att det var en hjärnblödning eller en hjärtinfarkt. R.I.P.

Körde in till stan
Och Stefan åkte iväg med sin jobbarkompis och jag blev ensam i lägenheten. Nilla jobbade ju också. Somnade och vaknade av att Nicco messade om att hon precis hade åkt, klockan var runt nio tiden. Jag somnade om och sov tills jag fick nästa mess, som var runt tio tiden. Då var hon i Simlångsdalen. Sen runt halv elva, stod hon på parkeringen och jag gick ut till henne. Vi körde först in till stan, för jag skulle ha nya öronhängen och efter många om och men, köpte jag fyra par (fyrpack) på H&M för 29,50 kr. Nöjd.

Efter det körde vi mot Max hamburgerrestaurang
Och lunchade på en varsin Crispy Chicken-sallad (friterad kyckling, sallad, bulgur, tomat, gurka, ost och krutonger) och sen valde jag Mozzarellasticks som är underbart goda. Sedan körde vi till Olofstorp, som har en stadsbondgård. Gick runt bland alla djur och sedan körde vi tillbaka in till stan och mot Tylösand, då vi körde förbi Stefan och hans jobbarkompis. De körde mot stan och vi mot Tylösand. Vi fikade i Tylösand och körde runt och tittade på de massivt snygga husen där.

Sedan körde vi tillbaka mot centrum
Då Nicco skulle hämta ut koncertbiljetter till Mustasch tror jag... Och sen körde vi och skulle ha en varsin Frappino på Espresso House, men då är inte den maskinen igång, så Nicco tog en Mocca Latte och jag tog en varsin Varm choklad med marshmallows till mej och Stefan.

Gick upp till lägenheten
Där vi mötte Stefan och han fick sin varma choklad. Sedan körde Nicco hem och jag och Stefan körde mot Mellbystrand för att handla där på Maxi. Köpte nya Amelia, som jag har blivit besatt av :P Sedan hade inte Stefan ätit på jobbet, så han körde in i McDrive för att ha en McFeast och jag tog Mozzarellasticks och en McFlurry med Smarties.

Och nu är vi hemma
Skriver i bloggen och har fem stycken bloggdesigners att ta hand om :) Men det ska bli kuul :D Nu kommer lite bilder från dagen :)





Vår fikabag. Love it.


Ny chipssort - sourcream & bearnaise

1 issa:

skriven

hehe precis ;P



ja jag vet och denna gången missade jag det inte, hehe ;p så vem tyckte du sjöng bäst ikväll av tjejerna då ? :)

2 Becca:

skriven

erkänn att fikabagen gjorde hela dagen ;) haha

3 Madde:

skriven

sv: hehe ja där ser man :p men visst är det underbart att han gått vidare?!

4 Fiffs:

skriven

ny chips sort! :)

Det hade man missat. Var den god?

5 issa:

skriven

okej hehe.



jag håller med dig... Mariette sjöng helt fantastiskt igår, sådan känsla och utstrålning.. hon är helt klart min favorit! erica och moa var bra dom med.. jag kan hålla med dig där att sabina inte var lika bra.



kram..

6 Johanna:

skriven

japp de gör jag

7 Mikaela:

skriven

Dom chipsen var inget vidare men i och för sig är chips alltid gott. :) Fin blogg.

8 Emilia:

skriven

Så söta djur! (: å jag gillar bilder på stränder å hav. Det ser mysigt men kallt ut! :)

Kommentera här: