Uppdatering ♥

Ja, nu var det ett tag sedan jag skrev
Det har hänt mycket i mitt liv de senaste månaderna.... Jag är skild ifrån Steffe.. Och det gör så innerligt ont att ens skriva det eller ens prata om det. Vi var tillsammans i 9 år, gifta i 3. Han var och är fortfarande en viktig person i mitt liv. Min bästa vän. Ibland blir inte allt som man har tänkt sig ♥ Detta var ingenting som vare sig jag eller Steffe var beredda på. Man växer ifrån varandra och det gör att nya vägar kommer in i ens liv. Känns så konstigt att han inte finns här hemma längre, att jag nu bor ensam. Att jag försöker ta mig igenom vardagarna och vänja mig vid att han och jag inte längre är ett par. Han har flyttat tillbaka till Halmstad och jag söker efter ny lägenhet. 
 
Vad har annars hänt?
Jag har varit i Turkiet och Alanya 2 gånger med mindre än en månad emellan. Jag behövde komma bort, njuta och koppla av. Ta hand om sig själv och fundera ut livets alla gåtor. Försöka att förstå och försöka att bearbeta allt. Jag har även börjat på ett nytt jobb och på något sätt är jag trött på att inte ha något fast arbete. Just nu är jag städerska på en skola och trivs jättebra. Arbetar 4 timmar varje dag och hittills är det inte ett fast arbete. Det är verkligen ett pussel att få ihop allting just nu och ena dagen är bättre än den andra ♥ Det är fortfarande svårt att förstå att jag och Steffe inte längre är ett par. Men jag vet att allting har en mening och jag försöker att hålla humöret och hoppet uppe. Designen på bloggen kommer byta ut inom sinom tid. Och på något sätt är det konstigt att skriva i denna bloggen då jag faktiskt startade bloggen i början av vår relation. Vi får väl se vad som händer med allt. 
 
Allt kan bara bli bättre 
1 Susanne :

skriven

Skickar en stor KRAM.



Svar: sv: tack söta! allt bra? har du instagram??
Jennie

2 Susanne :

skriven

Jo tack bara fint,fått ett nytt jobb och börjat jobba efter mammaledigheten,så det känns skönt. :)
Är full rulle.. Nä tyvärr ingen Instagram.


Svar: sv: låter härligt! vad jobbar du med??
Jennie

Kommentera här: