Afternoon tea ♥

Vill bara börja med
Att säga tack för att ni läser min blogg! Så roligt att ni är så många och att ni kommer tillbaka :) Riktigt roligt att se! Jag försöker att uppdatera så ofta jag kan eller i alla fall när det är något roligt att berätta så att säga! ♥
 
Utflyktsdags
Ja, jag är nästan helt frisk. Bara hostan kvar, sedan är jag helt frisk :D Och i förrgår frågade Nicco om jag ville med ut på en liten utflykt. Hon hade fått denna upplevelse, som jag skulle vilja kalla det ändå för, när hon fyllde år och valde då att ta med lilla mig. Det var längesen som vi gjorde någonting sådant tillsammans ♥ Har varit mycket ett tag för mig och sådär. Hon ville inte alls berätta vart vi skulle. Så för mig blev det ju som en överraskning, haha. 
 
Vi körde på morgonen
Då hon sa att det ändå skulle ta 2,5 timme att komma dit. Jösses då! Blev frukost på vägen och det var en härlig dag med sol och musik i bilen på väg mot destinationen. Vi hamnade i Skåne och körde förbi Hässleholm och Höör och allt vad vi passerade. Till slut hamnade vi i Genarp tror jag det hette och då The Lodge. Det vankades afternoon tea! Så mysigt! Och vilken utsikt, även om det här var ganska mulet, så var det en otroligt fin miljö med en fin utsikt och väldigt gott alltihop! Tack för en underbar dag ♥
 







 
 

Kommentera här: