Livet går framåt ♥

Nu börjar bitarna läggas på plats
Jag har sagt upp lägenheten, så snart ska det börja röjas här och rensa! Känns lite olustigt att flytta ifrån denna fina trea, men det är dags för en nystart! När ekonomin inte går ihop riktigt, ja då får man göra såhär. Dock finns det också en annan anledning till varför jag ska flytta. Jag har fått jobb i Halmstad. Så det blir först att jag får vara inneboende och sedan får vi se om jag hittar eget efter hand :) Men det känns bra trots allt. Har ännu inte röjt något i lägenheten som sagt, men utflyttningen är inte än som tur är. Massa tankar dock om vart jag ska göra av alla grejer etc, men det finns en lösning det vet jag. Men för första gången i mitt liv vet jag väl inte riktigt hur allt ska bli och det skrämmer mig något. Men allting har sin mening. 

Har jobbat där nu i 
2 veckor nu och det går bra tycker jag! :) Jag jobbar fortfarande kvar på spålinjen när jag inte arbetar där och det går framåt med allt. Jag har nu helg och jobbar igen på måndag. Så det blir lite att fira Mors dag och sådär i helgen. Och för ett år sedan idag var jag i Alanya för 3e gången... saknar det innerligt ♥ Dock mest en annan person ♥
 
 

Kommentera här: