Ikea ♥

Häromdagen blev det en sväng till Ikea
Nu när sambolivet har tagit fart så var vi tvungna att inhandla lite till vårt lilla krypin. Det var ju såhär att jag skulle flytta från min trea som jag bott i 5 år och det gjorde riktigt ont. Men det var tvunget. Har länge känt att jag behövde en nystart, men eftersom hyran var så låg och man var för bekväm så blev det liksom inte av. Men ja, för att kunna bo kvar måste man ha en inkomst och det hade jag inte riktigt efter att arbetet på Netto avslutades. När jag började träffa David så var planen att jag skulle bo hemma hos mina föräldrar tills jag kommit på fötter. Men jag visste innerst inne att jag inte ville det. Så ja, David erbjöd ju sig att jag fick flytta in där. Visst, allt gick fort. Men vi båda var säkra på det och vi båda har ju mer eller mindre haft varandra i tankarna i 14 år. Och varför vänta? Varför inte vara lyckliga här och nu tillsammans? ♥
 
Så det blev lite shopping
Vi köpte nya täcken, kuddar och påslakan. Ut med det gamla och in med det nya, vårt gemensamma. Han köpte även skrivbord så han kunde ha sin lilla mancave, haha, och en stor fin matta. Lite små krafs blev det också. Vi börjar komma i ordning i vårt lilla krypin och det känns härligt. 2 månader har det gått sedan det blev vi och 1 månad och lite mer som vi har bott tillsammans. Känns som en dröm varje dag som sagt ♥ Märkligt hur allting kan bli så bra. Känns bara underbart alltsammans ♥ 
 
 

Kommentera här: