Gott Nytt År!... Jag blev årets blogg!

Gott Nytt år till alla mina läsare!
Ikväll blir det en trevlig kväll tillsammans med bekanta och vi ska äta gott och bara ha det trevligt. Hoppas ni får en underbar nyårsafton ni med :)

Dessutom
Vill jag tacka alla som röstade på mej som Årets Blogg 2009 hos Julia. Trodde dock att Foki skulle ta hem segern, men nehej. Jag vann :)

Vi ses nästa år!
1 Julia:

skriven

Men du är värd det :) Grattis igen!

2 - Alexandra!:

skriven

Grattis! Roligt att du blev årets blogg! :D

3 angelica:

skriven

Det är bara bra med mig :) sj?

GOTT NYTT ÅR

4 aleeekz:

skriven

haft en bra dag?

gott nytt år :)

5 Amanda:

skriven

Jag är med i en tävling hos http://lifeoflucke.blogg.se/ om att bli "årets nykomling" så snälla, snälla, rösta på mig! Jag länkar alla som gör de, jag svär!

6 aleeekz:

skriven

men vad härligt:) jodå samma här :).

7 - Alexandra!:

skriven

GOTT NYTT ÅR PÅ DIG MED! Dagen efter. ;P



sv: Jag tycker du ska tatuera dig om du vill ha! :D



Jag ska alldeles strax skriva om min kväll i bloggen, så snart kan du läsa där. :)

8 therese:

skriven

grattis =)

9 - Alexandra!:

skriven

sv: Jo pengar är ju verkligen problemet, förstår dig precis. Jag tycker att så fort din ekonomi är på ett bra spår så ska du unna dig en tatuering, i alla fall. :)

10 Ida:

skriven

Grattis till årets blogg! :D Bra början på året ;).

Ikväll ska jag se på Luftslottet som sprängdes på bio :) sj?

Kommentera här: