Valborg

Vaknade vid nio
Åt frukost och kollade teve. Igår såg jag ju Avatar och jag älskade den filmen! Har ni sett den? Den var så bra :) Och nu sitter jag med färg i håret. Syster är snäll som färgar alltid mitt hår när jag vill. Men jaa, kanske är helt fel färg. Jag köpte två färger i Ullared, så jag har liksom. Så ena färgen blev en rödliknande och den andra samma som jag alltid har. Så vi får se om de blir helt fel. Kul att testa nått nytt :)

Vad ska ni göra idag?
Jag har städat och tvättat och då färgat håret. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt.

Och nu är jag klar
Det blev rödbrunt. Får lägga in en bild någon gång när jag får till en bra ;) Och jag fickn minst sagt trevlig anonym kommentar igår!!



Jag vill ju helst inte lägga upp på YouTube, så har ni nått tips hur man kan göra??
1 ELIN:

skriven

svar;Pojkvännen kommer :) mysa med han. själv?

2 Ida:

skriven

vad bra då :)

Lägg upp på någon annan sida än youtube då?

3 kristina:

skriven

vill du vara med på en tävling på min blogg ?

du kan bli länkad i 1 vecka om du deltar

och får mest röster , :)



tryck här om du vill vara med www.kristinacicak.blogg.se

4 aaaantonia!:

skriven

sv; så bra!

idag ska jag bara fixa inför valborgskvällen, själv? :)

5 Ida:

skriven

Den där som Dessie och dom laddar upp på? Videofy eller vad den heter.



Ja du inget spec, själv?

6 Fanny:

skriven

SV: Jo det är bra

7 Fia:

skriven

sv: jag ska snart iväg på grillfest. Sitter och plinkar på min gamla keyboard.

8 Lisa:

skriven

sv: varsågod ^^

idag har ja lagat massa mat och bakat. ska ha gäster här ikväll..



ska du se ngn brasa ikväll då?

kram

9 emma:

skriven

jag ska vara med kompisen jennifer , du`?

hoppas att du får en bra valborg! :]

10 Sara:

skriven

sv: varsegod :)

allt är bara toppen, själv?

kram.

11 sofia:

skriven

härligt:) jodå de är bra kram

12 Linnea:

skriven

SV Skönt! :) jodå det är bara bra här, lite smått uttråkad bara haha.

13 LOWA:

skriven

Ha en trevlig Valborgs!

14 Lisa:

skriven

sv: aha okej ^^ hihi

lägg upp på ett annat ställde där man kan lägga in film, finns månda siter :D



jag bakade en traditionell kladdkaka, mums!



15 Amanda:

skriven

sv: hej !:)

det är bara bra :)

sjdå?



tack detsamma :)))

16 Linnea:

skriven

Sv haha okej, äta snart?:)

17 Sofia:

skriven

sv: =)

Allt är bara bra. Själv då?

Kram ;)

18 Plutten:

skriven

Vilken mysig blogg du har :)



Färga håret måste jag med förresten göra...



Trevlig Valborg!:D

19 Ida:

skriven

Ja men vad bra då :) hehe.



Ja du grilla blir det i alla fall, själv då?

20 Elina:

skriven

bra själv då?

21 Jess:

skriven

Sv: Hejhej det är bara bra, har dock blekt håret och det blev inte så lyckat x)

Sj?

22 en kärleksaga: unga föräldrar i väntan på nummer två!=):

skriven

hej hej, det är bra, sj? detsamma!

23 A:

skriven

Hejhej

Allt är bra med mig sj?

Tack, dsm ;)

24 Nathalie:

skriven

Hejhej, med mig är det kanon! Hur är det själv?

25 Eleonore:

skriven

Svar: Hallå(: Jodå det är kalas själv? Tack desamma :)

26 emma:

skriven

jaha , hahah okej :)

nej jag ska vara med en kompis imorron ? :)

och vi ska kolla på ngr killars match, och jag hoppas på en lyckad dag , sj? :D

27 klara:

skriven

28 klara:

skriven

sv; jo, det e ganska bra :) själv då?

29 Michaela Snöborgs:

skriven

jaa vi kan prata om ny design sen, vore trevligt med lite nytt! :)



varför inte youtube? :) hoppas du har haft en trevlig valborg! :D kramar

30 antoniaaaaaa!:

skriven

sv; okej så roligt!

hoppas din kväll blev lyckad! :)

kram

31 klara:

skriven

sv; ja, dt hade jag. idag ska jag nog plugga lite och bara slappa.själv?

32 Eleonore:

skriven

Svar: Vad bra :) Jodå den var väldigt lugn, du? Har inte riktigt bestämt mig än eller jag & min pojkvän har inte bestämt oss. Själv?

33 T I N A:

skriven

fin fin blogg ;D

34 A:

skriven

Nja, jag var bara hemma och lagade tacos och sånt haha. Själv?

Idag blir det en lugn dag, lite plugg och sånt haha sj?

35 - Alexandra!:

skriven

Kul med hårfärgning!



Du kan ju alltid skaffa Videofy.me, då är det bara du som kan se videon (och vi bloggläsare när du väl lagt upp det på bloggen). :)

36 Anonym:

skriven

Ladda upp på youtube, lägg upp klippet på bloggen och låt de vissas i etc en vecka, sen raderar du bara klippet från youtube!

Kommentera här: