Hemma i smålandet

Klockan åtta var vi uppstigna
Vi sa vi skulle åka vid nio tiden från Halmstad, eftersom jag skulle på möta på Arbetsförmedlingen i vår stad. De tar ju en tid att köra och när vi skulle packa in alla grejerna och köra - så startar inte bilen! Jag fick ju ringa min handläggare - som visar sig vara sjukskriven?! Och varför har jag inte fått veta detta? Så då slapp jag mötet idag - gött. Och bilen blev fixad den med.

Nu är vi hemma
Och mamma har gjort julstämningen här hemma, se kort nedan. Hon har idag gjort köttbullar inför julen ^^. Jag är hemma från skolan imon med, eftersom jag inte ännu mår bra :(

1 december imon - glöm inte julkalendern!

Såklart måste man då ha chokladjulkalendrar! Gav bort en varsin till mor och far :)
Även teve-julkalendern gillar vi att ha!

Mammas köttebullar


Lite av julstämningen här hemma :)




Jag som älskar ljusslingor!




Stefan ger fåglarna mat :)

Kommentera här: