En vecka gamla

Nu är vi hemkomna
Eller ja, igår rättare sagt var vi hemkomna. Lördagen blev att vi åkte till svärmor, handlade och shoppade en del och sedan på kvällen såg vi på både danska och svenska Melodiefestivalen. Många bra i båda tävlingarna. Söndagen blev att vi åkte hem till mamma och pappa runt halv två tiden. Åt god mat och kollade på de små knoddarna som nu är en vecka gamla. De hade växt tycker jag :) Sen messade Nicco och undrade om vi ville med henne och handla + att äta kvällsmat. Så de avslutades kvällen med.
























Ny lampskärm och nya blommor:)


Vår blomlåda


Nya hallmattan


En ny kökshandduk som jag nog inte kommer använda, bara för den är så söt!


Nya presentpappret som jag säkert inte heller kommer använda :P


Servetter som jag kommer använda :P


Köpte dessa på Maxi för 29 kr/st
1 Jojjjjoh - No regrets, shit happens:

skriven

Oh vilka gulliga valpisar! :D

2 Sara:

skriven

Guuuud så söta!

3 L.I.N.N.E.A :D:

skriven

SV: Jag skrev att du gör bra designer!;D

4 E M M A:

skriven

sv: ja, själv? :)

5 bbaraaelin:

skriven

sv: ja den här varit bra ! din då?:) kram

6 . Pjumas . ♥:

skriven

Vilka söta hundar :)



Svar: Helgen har varit bra :) Hoppas din också varit det :) Kram!

7 Leia ♥:

skriven

Jo, jag har haft en bra helg :)

Du då???



Vilka söta!!

8 Sandra:

skriven

Helgen va jättebra, din?

9 Marika:

skriven

Svar: Japp! haha



Det är bara bra här, lite måndagstrött bara. själv då?

10 Eleonore:

skriven

Svar: Åh vad trevligt :) Jodå det har jag, du med?

11 linneas:

skriven

sv; ja själv? :D

12 Linn:

skriven

Någon som har något förlag om hur jag kan förbättra min blogg? :) / http://linnternstrom.blogg.se

13 Nadja:

skriven

åhhh så söta. =) Nä jag har inga djur. =(



Allt bra? =)

14 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: jo det har jag du då? :D

15 Sabina:

skriven

Vilken söt hund :) Men du är inte duktig på att göra header åt andra?? :)

16 Elin:

skriven

sv;

Aa, jag har haft en jättebra dag.

Har du haft en bra dag?

Hoppas!

17 Moa Lindhe:

skriven

jaadå, den har varit bra :)



din då? :D

18 Eva:

skriven

åhh man vill ju bara krama!! sötisar!



Sv: jo jag skulle nog behöva lite hjälp faktiskt =) kan absolut ingenting hur man gör en header ens. ska fundera lite vad jag vill ha för bilder o så. tackar som frågar!

19 Carro:

skriven

Naw, va söta valpar.



Sv: I helgen har jag firat min födelsedag, annars inte så mycket mer. :)

Själv?

20 angelinaa:

skriven

gud vad söta! :D vad är de för ras?

ja jag hade en jätte bra dag igår :D

21 Nathalie Nyrén:

skriven

Ja jag hade en bra måndag, du då? :)

22 camilla:

skriven

sv: jo vi har varit förlovade i 3 ½ år :) har ni några planer på de då? kram

23 Hannah:

skriven

sv: Jag har haft en bra helg :) Har du? :)

Kram

24 juliaericson:

skriven

okejokej! ja, jag vaknade för ett tag sen.. sovit sjukt dåligt dom senaste dagarna, :( själv?

25 sabina:

skriven

jaa :) nja min helg va inge vidare eftersom jag är sjuk.. :/ bara suttit hemma.. sjda?

ååh så goa hundvalpar! :)

kram

26 Zabine - Wildasmami:

skriven

Meeeeen Vilka sööööööötnosar =)

27 P r i s c i l l a:

skriven

Vilka sööta valpar :D

28 Amanda:

skriven

Sv: va att du är på bättringsvägen iaf. Det är jag men har bara hosan som aldrig vill gå bort... igår så var jag faktiskt och åkte skidor och nu har jag träningsvärk...

mycket fina bilder ! :)

29 Kristin:

skriven

söta :)

30 josefin:

skriven

sv: ja då förstår jag om du blir förbannad! :p

gjort idag då?

Kommentera här: