En tjuvtitt

Nu är vi äntligen inflyttade
Fick nycklarna vid två tiden och jag och Stefan hade ett lass med oss, så vi lastade in allt de. Sedan kom svärmor och Stefans bror med ett lass från Halmstad. Där vi hade täcket, kuddar, sängramen, tevebänk och soffbordet + en golvlampa. De körde iväg för att hämta ett sista lass, medan mamma, pappa och syrran kom med en varsin bil fullastad. Så klockan fem, sex var allting i lägenheten :) Tog oss 6 bilar kan man ju säga att köra allt :)

Plockade upp
En hel del redan igår. Köket blev helt klart faktiskt och även toaletten. I vardagsrummet började Stefan skruva ihop tevebänken och soffbordet och jag möblerade lite med soffan och så. Sedan tog vi sängen och bokhylla i sovrummet. Sedan blev det middag hemma hos mamma och pappa. Blev ett tungt hejdå till mina älskade katter. Riktigt ledsamt :( Men som tur är kan man ju alltid hälsa på. När vi kom 'hem' (som känns underligt att säga än) så monterade Stefan ihop sängborden.


Köksfönstret


Vardagsrumsfönstret

1 Petra:

skriven

Skönt med eget ställe. :) Hoppas att ni kommer trivas riktigt bra.

2 josephine:

skriven

sv: hehe okej :) nej inte mkt, sitter på jobbet :) haft en bra helg? kram

3 Amanda:

skriven

sv: ja visst gör det.

japp, är lite trött och slut idag bara. annars så.

sjdå?:))

4 Elin Gabriella - Mops & Chihuahua:

skriven

Hej gumman!

Åh så fint :) Du måste visa mer! Hihi :)



Kram

5 Sarah:

skriven

Blir lite svårt med tanke på att Netto inte finns där jag bor.

6 Therese Ejenstam:

skriven

Bara bra:)

7 bbaraaelin:

skriven

sv: nja inte så mycket ! själv då?:)

8 sabina:

skriven

jaa :)

hehe förstår de.. men gud så fint! fina bilder :)

jag städar lite bara :P

9 amanda:

skriven

sv: toppen, själv ? :)



fint det ser ut !

kram

10 M A I D A:

skriven

ja allt är bra med mig, självdå? :)

11 nancy yasmine - awesome:

skriven

12 Yuri:

skriven

sv: aaahh..dom är super goda ^^

dom finns köpa i en stn butik ller rökelse butik typ :))



aw...skulle aldrig klara om mamma dog :(

fast vi träffas ju senare ...jobbigt att man inte kna prata om sånt i skolan med vänner utan att dom tror att man är helt knäpp :(

tror du på 2012?

13 || BellaTheAsianOne ||:

skriven

sv:

hihi vad bra :d

jo min dag har varit OK , sj ? <3

14 elin:

skriven

hej c; fin blogg du har ^^

15 Emms:

skriven

Jo det är bra lite små trött jag med :)

Det är så kul att flytta till eget :)

Jag älskar inredning :)

Köpa nya saker till lägenheten är jag jätte svag för ;)

16 jennie:

skriven

sv: okej:) allt är mer än bra, nästan för bra, om man får säga så:-D



Med dig då? Går det bra med flytten:)

17 clara:

skriven

sv: jo, allt bra, själv? :)

18 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: vad bra :D

jo det har du då? :)

19 Julia korecic:

skriven

sv. ellerhur de tycker jag med :D

20 Elina - DALKULLA:

skriven

Jo det är bra :)

Med dig?

21 Madeleine - Mamma till Lova:

skriven

Ser jättefint ut, det lilla vi får se :D Allt är bara bra med oss, ligger och myser i soffan :) Kram

22 Andrea:

skriven

Sv; träffa kompisarna självdå?

23 Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

skriven

Spännande, hoppas det kommer fler bilder snart :)

24 sara - only me:

skriven

sv toppen dag sj ? :)

25 Lovisa:

skriven

sv: Härligt att höra :) I helgen sov jag hos min pojkvän och sen tog jag det bara lugnt :) Vad gjorde du då?

Fint det ser ut att vara! Vill också ha en sån där silvrig ljusgrej fast stor!!! :D

26 E M M A:

skriven

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

27 Enya♥:

skriven

Söt blogg :) allt bra?

28 Malin:

skriven

Allt är bara fin fint, hoppas allt är bra med dig!!

29 Bea:

skriven

svar: Jodå! Allt är toppen :) Sj?

30 daniella:

skriven

Åh va roligt!! :D



sv. ja det är ju det, vill flytta ut redan nu haha (a) jarå, det funkar la. hur är det själv sötis?

31 Amanda:

skriven

SVAR: Oj jag missade det där!

32 soojoo!:

skriven

hur har din helg varit?:) kram!

33 Ida:

skriven

hehe nja, den var inte alls så dyr :) men nice att den ser dyr ut i alla fall, istället för att det skulle se ut som om jag hittat den på tippen ;)



Oj vad kul för er! Vart har ni flyttat då? Långt hemifrån? :)

34 KarinHannaIsabelle-:

skriven

sv: Ja visst är de gott att baka med citrus?=)



det är toppen idag! :D sj?=)

35 Pinkpiercing ♥:

skriven

Kul med egen lägenhet/hus! :D



svar: jo, det är okej, själv då?

36 Emelie:

skriven

Sv; okej låter gött.. vad härligt att ni flyttat nu!!! :D Grattis till lägenheten...ser riktigt riktigt fint ut...och fina saker med! ser ljus och öppen ut...lägenheten. Som du har längtat och äntligen är du boende i lägenheten.. :) hehe. Hoppas på all lycka. Jag har haft en bra dag... du också? :)

37 Emelie:

skriven

Sv; okej låter gött.. vad härligt att ni flyttat nu!!! :D Grattis till lägenheten...ser riktigt riktigt fint ut...och fina saker med! ser ljus och öppen ut...lägenheten. Som du har längtat och äntligen är du boende i lägenheten.. :) hehe. Hoppas på all lycka. Jag har haft en bra dag... du också? :)

38 - M a r i a:

skriven

sv; ikväll ska jag bara ta det lugnt med en kompis, vad ska du själv göra?:)



tack detsamma:)

39 ♥Evelina♥:

skriven

sv: okej ;) ingenting

40 Anonym:

skriven

sv: okej :)

ja, tack!

41 JOLIN:

skriven

Sv: Ja det har jag verkligen!! Du ? :D

42 Therese Ejenstam:

skriven

Allt bra idag?:)

43 Jessi:

skriven

Skönt att flytten gått bra! :) Har ni flyttat långt bort?

44 Sofie:

skriven

Vill ju ser mera bilder:):

45 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

Okej:) Skolan och träning.

46 felicia:

skriven

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

47 Sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

48 AMYAH:

skriven

Jag mår bra! :)

haft en bra dag?

49 matilda:

skriven

Åh vad kul att höra! Längtar efter att få se mer från er lägenhet, du har så fina inredningsdetaljer! :) Allt är bra med mig, med dig då?

50 ELIN:

skriven

vad fint det är!!

51 Ida:

skriven

Ja just ja det gjorde dom ja. Köttdjur ;) hihihi.



Mer kort på lägenheten vill vi ha! :) kram

52 therese:

skriven

Allt bra?:)

Kommentera här: