Underbara helger har sitt slut

I fredags kom vi till stugan
När jag är där, bryr jag mig verkligen inte om vädret. Det är bara så himla härligt att bara vara där. Paradiset! När vi kom dit på fredagskvällen, var mammas kusin Ann där och hennes familj. Så vi fick kvällskaffe :)

Lördagen
Då kom min moster med familj, så vi fikade och spelade kort. Sen åkte vi till Ann, som var hos oss dagen innan, för att se hur de hade de i sin hyrstuga på en camping en bit ifrån. Fick en Xider med hallon och melon, supergod. Åkte tillbaka till vår stuga och åt middag och firade mamma som fyllt år. Syrran åkte hemåt och vi kollade på en svensk film som hette Ögat som gick på tvåan tror jag det var.

Söndagen
Åkte hemåt runt elva tiden för vi skulle handla och sånt där. Stefan bjöd också på middag på IKEA igen :) Köpte ännu en ram, så nu har jag tre foton av underbara systersonen där i :) Handlade på Maxi och åkte sedan hemåt. Kollade på Rena Rama Rolf och åt sedan glass med Nicco :) Underbara helg!


Nu är detta på plats i stugan - underbart!


Stugan som vi hälsade på i.






Maten vi åt, älskade grill-fetan!




Till kaffet


På Eko:- hade de detta massiva godisstånd med fullt av nostalgigodis som jag berättat om.


Köpte med oss detta hem från Eko:- med mera.

1 Tuss:

skriven

Sitter och svarar på kommentarer :) Jaa det blev en lyckad kväll :)

2 Sofia - Mode, foto & personligt:

skriven

Lottar ut ett smycke i min blogg, var gärna med :)

3 Rebecka:

skriven

Sv:

Jag är sjuk :( Själv? :)



KRAM

4 Anonym:

skriven

sv: absolut:) jag ligger ute! sJ+

5 emma:

skriven

allt bra idag? kram

6 Lotta:

skriven

Sv: Jaha, men gud va spännande!! :) Och idag ligger jag bara ute och njuter av det fina vädret :D

7 Anonym:

skriven

tack så mkt

alt är bara bra sj

8 XTIO En av Sverigest snabbaste växande Blogg!:

skriven

Så nu är dagens blogg dragen! Van du? eller vill du få chansen att vinna en plats på min blogg med 200 unika besökare på mindre än 6 veckor? :P Då tycker jag att du genast ska ta dig till min blogg och anmäla dig där. :)

.

Jag skulle också vilja göra ett bloglovin byte med dig? skriv då i inlägget att med bloglovin byte att du vill göra bytet så lägger jag till dig så fort jag ser det. :)

.

Hoppas du får en riktigt bra dag idag. :D PUSSSS<3

9 veronica:

skriven

sv: Jag vet faktiskt inte vad jag ska äta idag :)

Ska du äta nåt gott? :)

10 sarah:

skriven

gott med grillat:)

11 Helena ♥:

skriven

Fina bilder :)

12 anneli:

skriven

Absolut, jag är 18 år gammal :) Nu under sommaren jobbar jag som nattpersonal på ett äldreboende för annars går jag i skolan och jobbar som fotograf på sidan om ^^ självdå? kram

13 A.C:

skriven

japp dt var dt;D



hoppas din vecka har startat bra:D

14 Sabina:

skriven

Okej, inte så mkt. Kollar hur många som ställt frågor till frågestunden

15 Gabbi:

skriven

jag lagt till dig nu , japp det är bra sj ? :D

16 Emma:

skriven

låter roligt :)

jag väntar på att maten ska bli klar och sen ska jag packa till rom :D

17 Mamma mindy:

skriven

God kväll söta..Fina bilder.Ha ens kön kväll.kram

18 Anna:

skriven

skit och awsome på samma gång

19 Johanna:

skriven

Underbara bilder! :)



Ja, jag får ta och köpa mig en någon gång :)

20 jennie:

skriven

sitter o svarar på lite kommentarer oså :)

21 Frida:

skriven

Jo, det är fin inredning =)

har hänt denna dag då? Redan augusti. helt sjukt så fort det går. Ha det bra. kram

22 mysan:

skriven

Japp du då?

23 Sandra:

skriven

svar: Annars? Inte mycket alls.. jobbar 7 dagar denna veckan. Själv?

24 tessan:

skriven

japp japp :D

vad ska du hitta på idag när solen skiner? :)

25 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

Fina bilder!

26 Anonym:

skriven

fin blogg, vad ska du hitta på idag? :D

Kommentera här: