Slitsam dag

Fick vikariat
Jag har ju kanske berättat att jag vikarierar ibland som 'lärare'. De är inget märkvärdigt alls. Var där från 8-13. Sedan gick jag till skolan för att vara med de sista timmarna. Sedan städade jag hela lokalen. Lite extrajobb de där med :) Jag var helt slut när jag kom hem. På de skulle jag gå och handla, eftersom jag får besök imorgon. Men sen ringde mamma och sa att hon hade smörgåstårta med sig till oss - såklart vi ville ha! Så de kommer jag bjuda imon på istället. Synd bara att jag köpte alla de där grejerna trots allt... Men men.

IMON
Då ska jag också städa hela lägenheten, tvätta kanske, packa och göra iordning Peters bur. Köpte idag 'marsvins muffins'. Hihi. Med citron och grejer. Ser ut som muffins fast till marsvin :) De ska jag ge han första gången vi ses som blir på söndag. Om inte innan. Gu vad jag längtar!! Han kommer bli ihjälgosad ;) Fick nya bilder av syster igår.


Maträtten Stefan gjorde i veckan - MUMS!

1 veronica:

skriven

sv: Jag och killen har varit och besiktat våran bil och sen har vi varit ute och åkt lite i det fina vädret :) kollat lite i butiker och så.

2 Evelina:

skriven

Tack! Vad betyder; amor vincit omnia? :)

Hoppas du får en fin helg

Kram

3 karolinajonsson:

skriven

jorå det funkar :)

4 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Tyvärr så åkte vi inte, mamma kände sig inte bra och hade en känsla av att hon kommer att sitta på golvet och vila nästan hela tiden, så vi tar det en annan gång! Men vi har en gång haft det i skolan och då tyckte jag det var kul, även om detta ändå kanske är lite annat :) Men hoppas på ett nytt försök nästa vecka :)

5 sannalitens.blogg.se:

skriven

Okej :) Jag vet inte faktiskt :) Ska du lura någon idag då, 1 april? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

6 amanda:

skriven

kan jag få lösen till twilightbloggen, glömde det hos pappa, svara puss!

Kommentera här: