Konfirmation

Totalt glömt bort
Den 7 maj tog min kusin Mathilda sin konfirmation. Så här kommer en mängd bilder!!




Tjejen längst ut :)





1 Malin Holst - resan genom livet:

skriven

sv: ajajaj! hoppas det läker bra nu och att du inte får nån infektion eller nått i det :S Jaha, vad är det för nått då?

2 anne:

skriven

Åh måste du visa bilder på gomat :p blir så sugen..

Tack så mycket, Kökslampan är från jotex. är riktigt nöjd med den.

3 A.C:

skriven

ingen anningen.. inget e planerat..sj då?:D

4 Mamma till William & bebis i magen:

skriven

Skoj att du snart ska bli moster..Allt ser gott ut..

5 Tilda - Smilinggirls!:

skriven

sv; Äter massa halstabletter med förhoppningar att försöka bli frisk, är inte så kul att vara sjuk nu när när det snart är sommarlov :/ vad gör du själv?

6 Sandra:

skriven

Svar: I veckan.. jag på fotboll ikväll, fika med en vän imorgon & köpa studentpresenter, på torsdag är jag ledig och fredag med.. på fredagkväll fest, lördag match och söndag vila :) Själv då?

7 Ida:

skriven

Jaha okej =)

8 anna :):

skriven

Jag ska plugga plugga plugga :) Har en hemtenta som ska in på fredag. Sjdå? :)

9 Amanda Ahlberg:

skriven

Idag håller jag på och fixar och donar för morgondagens student. själv då ? :)

10 jennie:

skriven

haha nej de sant ;) ja det är kanon, förutom att jag är förkyld! och själv?

11 Jasmine:

skriven

Sv: Ja, allt är bra! Själv då? :)

12 Malin:

skriven

svar: Vad bra då!

Jag har jobbat hela dagen, du då?

13 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: tack :D

idag har jag varit i skolan,sen fotat & solat + att har ätit glass..dudå? :D

kram ♥

14 bella:

skriven

vart i skolan sen jobbat, själda? :)

15 HANNA:

skriven

förlåt men jag förstår verkligen inte :s

16 veronica:

skriven

sv: Idag har jag shoppat lite och sen harjag bara vilat för jag har haft sån himla huvudvärk som vägrat släppa.

Vad har du gjort idag då?

17 i min lilla lilla värld:

skriven

Bilderna på desserterna var bäst hihihih

Kommentera här: