Luktar gott!

In på apoteket åt sambon
Skulle ha Revaxör åt honom. Efter det gick jag inom hälsokost. Och de hade eteriska dofter som jag älskar! De är dofter som man kan ha i hemmet så att det luktar gott. Jag hittade denna nedan, Harmony. Köpte även en sten som man droppar på med den doften så att de står i rummet och sprider sig. Luktar lite chai te aktigt :D
 
Revaxören
Sambon provade detta, men det fungerade inte riktigt. Så jag hade sett i hälsokosten att de hade öronljus. Jag har hört så mycket om dessa öronljus under tiden på kursen inom medialterapi och många säger att de fungerar kanon! Dock är jag lite nervös inför de där med eldandet... Så detta ska vi testa på sambon! Man får ut all gammal skit som sitter där inne med. Kanon!
 
Och som ni ser. Min design är inte riktigt klar ännu :) Men visst blir de fint!
13 dagar kvar bara <3
 



1 Jonna:

skriven

fungerade dom bra? ljusen? :)
okej, jag ser tv, ska snart försöka sova :)

Svar: d fungerade kanonbra :D allt ba?
Jennie

2 Lizzie:

skriven

Snygg blogg!
Länkbyte? :)

Svar: allt bra? :)
Jennie

3 Veronica:

skriven

Vilka söta örhängen :)

Svar: viss är de :D allt bra?
Jennie

4 altin:

skriven

fin blogg! haft en bra dag:)?

Svar: ja den har varit bra! din då?
Jennie

5 Lina:

skriven

Hej super fin blogg, hoppas du får en bra helg!:)

Svar: tack de hade vi verkligen! du med?
Jennie

Kommentera här: