Så var det tisdag

Citruspanna
Ja, igår hade vi citruspanna till middag. Det är en köttfärs med vitlök och citronsaft som man gör till en stor biff i stekpannan. Först steker man den på båda sidorna och innan man sätter in den i ugnen på 200 grader i ca 15 min, lägger man på riven ost. Vi brukar alltid ha fluffigt potatismos till, supergott! Enkelt också!

Idag
Blir det en lugn dag. Ska svara på alla era kommentarer innan jag ska gå en promenad på 3 km. Ska möta sambon samtidigt som jag gör detta :) Härligt! Sen blir det middag, tror det blir köttfärssås och spaghetti idag. Ska förmodligen städa också :)

Hur ser er dag ut?

1 Jonna:

skriven

vilken av dom? 2003 eller 2004? :)

Jag har dom på dvd, och det är bara höjdpunkter, alltså inte alla avsnitten. Men det går att bränna från dvdn så kan jag prova :)

2 JW Photograhy ♥:

skriven

Svar: Jag har precis varit och tagit en spruta mot livmoderhalscancer- bara 2 kvar nu.. nästa i mars. ._. själv?

3 I AM BAAM - Göteborg Edition:

skriven

svar: Tyvärr så är mitt schema tomt idag :P Skittrist. Men jag får försöka hitta på någonting. Själv då? Vad ska du göra?

4 ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!:

skriven

SVAR: Haha usch, det var en lång jobbdag :O HUr orkar han med det? Haha vad jobbar han med?



Vad roligt att jag fyller år dagen före honom ;) då fyller han år när min mamma fyller år :)



Allt är bra med mig, hur är det själv? :D

5 Nikaia:

skriven

najs! idag ska jag träffa en kompis, gå på stan och till biblan. sen blir det övningskörning. du då? :)

6 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: vad bra :D

skola, du då?



tack så mycket!

7 Emma:

skriven

Ok, här är det bra idag, blir en hemma dag ska fixa lite här hemma :)

ha en fin dag!

8 Linda:

skriven

ja väldigt gärna :)!

Tränar du också?:)

9 Patricia♔:

skriven

Citruspanna, jag trodde det var en efterrätt först, men när jag läste var det visst något annat:) Har aldrig hört talas om det innan, men gott lät det med citron och vitlök i:)

10 Chriis:

skriven

SV: eller hur :D ska fixa lite hemma och sen träna :) sj? :)

11 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

- härligt! är i skolan, själv? :)

12 Anonym:

skriven

Fin blogg! Allt bra? :)

13 alexandra:

skriven

Sv: lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig sen!



Jo tack det är bara bra med mig, hur är det själv?

14 Hanna:

skriven

Härligt :)

jodå, bara bra. med dig då? :)

15 johanna:

skriven

sv: gör inte så mycket, sj?:)

16 roxana:

skriven

sv; japp :) bara vara hemma, sj?

17 maya lundberg:

skriven

har just kommit hem, ska strax ut på en skidtur, själv?:

18 lina:

skriven

njaa inte så mycket sprang snabbt på stan själv ?:)

19 MyzaaN:

skriven

oh låter mysigt :D nej här händer inte så mycket :D kram

20 Clara:

skriven

Älskar din design!

Hur är det förresten? :D

21 ems:

skriven

nu har jag lagt upp hur vårt vardagsrum ser ut iallfall :D

22 B E X O L L I L A.:

skriven

Förlåt för att jag uppdaterar & svarar dåligt på kommentarer men har mycket & göra just nu!

Ska bättra mig jag lovar hihi, allt bra annars ?

23 malin:

skriven

Här är det också fint!

Solen lyser :D

24 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; härligt :)

nej inget speciellt händer ikväll!

25 sanashaba':

skriven

sv; inte så mycket, själv? :D

26 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: okej :)

Haft en bra dag? ^^

27 FannyFredrica - Fotografering:

skriven

Sv: Tack så jätte mycket ;D

28 ladymuffin:

skriven

sv; oh vad kul med nytt iphone skal! :D jo det är bara bra, med dej då? :)

Kram

29 Marika:

skriven

Svar: Jaså, varför har du gjort det? :)

Jag vet inte hur det kunde hända faktiskt.. nån måste ju ha stoppat dit det med flit känns det som, annars skulle det inte bli så inkletat som det faktiskt var..

Kram

30 Elin :):

skriven

Ganska komiskt, om jag får säga det själv. Jag läste att du hade gjort CITUPSpanna, och jag förstod ingenting. Trodde du hade gjort citups med pannan, vilket jag inte fattar hur man skulle göra :P



Vill bara säga att du just nu kan anmäla dig till VECKANS BLOGG, om du klickar dig in på min blogg. Direktlänk; http://believe.webblogg.se/2012/january/tavling-veckans-blogg.html



Hoppas du vill vara med :)

31 Ebba:

skriven

Fin bild=)

32 Molly Bergström, UPPSALA:

skriven

Hoppas du får en bra kväll :)

33 Agnes:

skriven

SV: Mysigt :) Ska ut och jogga ^^

34 Rebecca:

skriven

Det lät otroligt gott faktiskt :D



Sv: idag har jag varit i skolan och sen har jag inte gjort så mycket! Dudå?? xx

35 Louise:

skriven

tack så mycket :)



Nej jag gör inte så mycket faktiskt slappar sjdå? :)

36 jennie:

skriven

idag ahr jag pluggat och tränat, själv?

37 Louisa:

skriven

Svårt att förklara... det var en tjej som ägde henne innan... Hon tog inte hand om henne, spånet i buren var helt svart och det flög flugor överallt... Ingen mat eller vatten. Dom bestämde sig för att ta bort henne... Men i sista sekund sa min kompis... Snälla Louisa ta henne! Ta henne! Du får henne gratis med bur och allt... bara ta henne! Mamma sa nej.. men ja tjatade och det gick! Hon hade en kompis när hon var hos den förra ägaren men den åt en tejpbit och dog :( Lingon var ensamn när jag fick henne! Nu har hon bott hos mig i tre år... Nu älskade hon att leva... Var alltid glad och skrek när jag kom till henne... Och nu är hon borta... :( Sorry om det blev lite långt! :s

Kram

38 ' d anni:

skriven

- Allt är bra själv också? =)

39 fanny ahlm:

skriven

det är bara bra här :) sj?

40 Anna:

skriven

Ja tyvärr :/

41 iiiden:

skriven

sv: hej förlåt för sent svar! Hoppas du har de bra sötis!:)

kram

42 Anonym:

skriven

Svar: Jadå allt är bra, självdå? :)

43 P L A Y E - en av Norrlands största bloggar:

skriven

Hej!

Skulle du kunna vara snäll att svara på denna fråga: http://playe.blogg.se/2012/january/utkast-jan-31-2012-1.html#comment (svara ärligt för jag vill verkligen veta!) :) kram!

44 angelina:

skriven

Jag hade det super bra :D Annrs då````??

45 Jenny:

skriven

Hej igen! Nej det är det jag inte har gjort :( inte ändrat någonting..flyttade över designen från bloggen jag hade innan, och den fungerade då.. men nu syns den inte :((( och jag har inte varit inne där och gjort någonting :// buhuu

Kram

46 Jonna:

skriven

Okej, hm, jag vet inte riktigt hur jag ska bränna den.. Jag vet inte heller om jag har en brännare.Hur bränner man från en dvd till en annan? jag kan inte sånt :) haha

47 Madde-:

skriven

Hej sötnos!

Av lite olika anledningar kommer jag byta blogg, jag vill ha med mig din design men i stilmallen står det ju madelenenilsson.blogg.se.. Kan jag ta med mig den ändå utan att det blir något fel? :)



Kramar!

48 fanny och wilma:

skriven

sv: härligt!:D är sjuk, så det kunde ju varit bättre!(:

kram

Kommentera här: