Lediga dag

Riktig sovmorgn
Kändes riktigt gott att få ta en lång och härlig sovmorgon! Det har varit en rensningsvecka här hemma. Mass skräp har slängts och så har vi fått in ny förvaring som jag tidigare skrivit om. Så jag rensade lite mer idag. Annars hade en lugn dag. La ut kattungarna på blocket som nu är 10 veckor gamla. De är fullt fart här hemma! Vaknade en kväll av att lilla Elsa satt och slog mig i ansiktet med typ blicken: VAKNA! Jag vill leka ;) Haha, sötnos!
 
Imon
Är det jobbedags igen :) Känns skönt att jag inte jobbar helg, för jag och sambon har lite planer :D
 
Nu kommer bilder från i lördagskväll :)
 
Gu vad jag älskar dig! Vi två för alltid :)
1 Jonna:

skriven

fina bilder!
Jo, jag väntar på att hon ska höra av sig igen. Jag vill bara byta ut bilderna i headern, så hon ska fixa det så snart hon hört av sig igen! :)

Svar: sv: åkej, hon har varit utan dator ett bra tag nu..gör du idag?
Jennie

2 Rebecca:

skriven

Hej, jag har varit borta från min blogg ett tag men nu vill jag börja blogga igen och skulle då även vilja byta profilbild. Hur gör ja det? Hälsningar Rebecca

Svar: Hej! jadu, du går in på arkiv :)allt bra?
Jennie

3 Jonna:

skriven

Idag har jag shoppat med min mamma i Malmö och sen träffat en kompis :) Själv?

Svar: sv: jag har jobba idag! sista veckan sen har jag semester i en vecka sen jobbar ja hela september med :) gör du?
Jennie

4 celisty:

skriven

hejj, fin blogg du har, kika gärna in på min blogg som jag delar med min bästis Julia och lämna gärna en kommentar också! ;)
Kram

5 celisty:

skriven

hejj, fin blogg du har, kika gärna in på min blogg som jag delar med min bästis Julia och lämna gärna en kommentar också! ;)
Kram

6 Rebecca:

skriven

Oj såg inte att du hade svarat, tack då ska jag prova det. Allt är fint med mig, själv då?

Kommentera här: