Bokrecension: Elsas Mode

Har man sett serien
Som jag, ville jag genast läsa boken och verkligen få reda på mer vem denna Elsa Gustavsson är. Nu ska man inte jämföra serien med boken, men jag älskade båda två. Den Elsa som var i boken var den samma som i serien tyckte jag och likaså alla andra. Allting stämde kändes det som. Och jag kände att det var lättare att läsa boken efter serien, eftersom då hade man ansikten på folket. Det gillade jag i alla fall.
Denna bok är en av mina favoritböcker just nu. Efteråt fick den mig att bara vilja sitta och skriva, skriva, skriva!
För er som inte läs den tycker jag absolut ni ska göra det!

1 Mathilda-There´s only one tree hill:

skriven

Lusläste den på en dag i skuggan på Rhodos förra sommaren så bra! Bara väntar på att kunna läsa tvåan!



Sv: Ja OTH är underbart!!

2 Sara:

skriven

Sv; Okej tack för att du tyckte till! :)

Kommentera här: