Rabattkod till er!

Känner du någon som ska ta studenten?
I så fall vill jag tipsa om dessa fina studentplakat som ni kan göra hos Önskefoto.
Studentplakaten finns i flera olika modeller och alternativ från ord.pris 129 kr.
Beställ här
och uppge rabattkod: BLOGGIS så får du 15% RABATT på ord.pris på studentplakat från Önskefoto.

1 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Tack och lov har jag redan tagit studenten.

2 M O A:

skriven

SV: Ja vanilj är den ända jag har smakat!

Just nu så svarar jag på kommentar eftersonm jag typ inte suttit nå vid datorn igår!

3 Sara - Mamma till Nova:

skriven

Heh, Taack ska du ha. :D

Vad ha du för dig idag? :D

4 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- Jadå, själv? :)

5 Pernilla:

skriven

Tack för tipset!



Hoppas att du får en trevlig lördagskväll. Själv ska jag och bonusdottern gå och äta gott på vår kvarterskrog. Något måste man värma sig med, för här i Sthlm är det svinkallt idag.

6 Anonym:

skriven

Sv: Tack tack och detsamma!

7 Cassie :):

skriven

sv: sov hos min kille, dudå? :)

trevlig helg ❤

8 Jasmine:

skriven

Svar: Tack så mycket för din kommentar angående förhållande på distans. Som du säger; kärleken kan vinna över det mesta.



Jag mår bara fint. Är dock trött. Har skrivit Högskoleprovet idag...



Kram

9 malin:

skriven

aa hihi :D

Jasså vad väntar du på då?

10 Anna:

skriven

Försöker komma ikapp med allt på datan jag missat själv då? :)

11 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Sv: Ja det gjorde det :)

12 Louise - Flyttar till Turkiet:

skriven

Önskar dig en fortsatt underbar söndag! :)

13 Kitiwara & Chong:

skriven

Sv: Okej! Nu på helgen var jag med några kompisar och hade det sjukt kul :D Själv då? (:

Förlåt för sent svar!

14 Anonym:

skriven

Hej!

först av allt vill jag be om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer, men jag har just nu en tävling på min blogg där du har chans att vinna ett fint armband, och det bästa av allt är att tävlingsreglerna är jätte enkla.

Hoppas du får en underbar söndag, kram!♥

15 Emma:

skriven

SV: Hehe okej :) Jag vet inte riktigt :) Allt bra??

16 Andreas:

skriven

Fin blogg!

Kommentera här: