Roadtrip

Idag tog jag o sambon en roadtrip till älskade Blekinge! Tog en runda inom sommarstugan där de stora trädet är nu nerhugget. Mycket ljusare blev det!

Drog till Eko en runda där jag hittade en outfit till systersonens 1 års kalas. Åt sedan på Bella's Place som jag nästan dog av när jag gick innanför dörren. Fruktansvärt vacker miljö!

1 felicia:

skriven

sv: låter härligt!

allt är bara bra, själv? :)

2 Elin Gabriella - Matte & mamma ♥:

skriven

Så underbara bilder du tar! :-) Kram

3 Emma:

skriven

Allt bra?? <3

4 Fruity:

skriven

Mysbilder :) Gratulerar till jobbet :)!

5 Isacs Mamma:

skriven

Åååå vännen! jag är tillbaka!

Jag har saknat dina kommentarer ju ! :P

Hur är de med dig? :) <3

6 Sandra:

skriven

Hej! Nu är jag tillbaka efter en ofrivillig bloggpaus(internet har ej funkat)!



Vad gör du?

Krma

7 Elin:

skriven

Det är bara bra. själv också? Grattis till nya jobbet, kul!

8 Felicia Andreasson - Foto:

skriven

sv: Okej, va bra! :)



ja vad jag har gjort står på bloggen haha ;)

9 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

Kul med en liten roadtrip :D

Kommentera här: