Myskväll!

Njutit av nybakta scones
Som jag skrev innan idag så skulle Nicco komma för att fira nyår med oss. Jag hade bakat scones som vi åt och vad goda de blev! Efter det körde vi och handlade på City Gross! Blev lite blommor och nya numret av favoritidningen Nära. Blev lite kaffe nu ikväll med glass. Gjorde även räkchips! Vi bytte även julklappar då vi inte sågs under julen. Vi fick en digital fotoram som vi länge velat ha :D 
 

Vårt te sortiment!




Första gången jag bakade scones ;)








Och när vi satte igång den var den full av bilder :D

 
1 Cherie | Börja Spring:

skriven

Vilken härlig thesanling :) Vad är det för sort som är i mitten, rosa med lite blommor?

Svar: sv: jag är egentligen ingen te drickare, men ville ändå ha en samling om man blir sugen ;) gamla söder heter de, finns på willys. garant märket. ett svart te med smak av passionsfrukt och äpple! :)
Jennie

2 Cherie | Börja Spring:

skriven

Aha, jag älskar the men känner att jag måste förnya mig lite då jag tröttnat på flera av de jag har haft hemma nu :) Men då ska jag kolla uppe på Willys för påsen var väldigt söt :)

Svar: sv: gör så! det är riktigt gott! sen har dem även rabarber/vanilj som jag varmt rekommenderar!!! <3
Jennie

Kommentera här: