Oliwer 1 år ♥

12 augusti 2014
Ja, då kom min andra systerson till världen ♥ Känner mig lyckligt lottad att få ha dem i mitt liv. Deras glädje har gett så otroligt mycket ♥ Och varje gång vi ses är lika fantastiskt ♥ Nu fyllde alltså Oliwer 1 år. Tyckte det var nyss han låg i systers mage! Blev en helg uppe hos syrran när vi skulle fira lilleman. När vi kom dit fredagen veckan innan han fyllde år, var det direkt på att sätta upp tältet som mamma och pappa hade rotat fram. Så mysigt att sova i tält faktiskt. Inte alls varmt och mysigt. Mygg och knott kunde heller inte komma åt oss, vilket jag var otroligt lättad över ♥ På lördagsmorgonen väckte Oliwer oss med ett glädjetjut. Så mysigt. 
 
Lördagen
Efter frukosten åkte jag, mamma, pappa och Casper till stan. Bland annat lovade jag Casper att vi skulle köpa den nya trenden "metallic tattos" som han tyckte var så fina ♥ Blev även fika. På vägen hem igen till syrran köpte jag 15 lyckokakor på en kina restaurang. Alla skulle få varsin vid middagen samma kväll. När vi var tillbaka hos syster hade min farbror och hans fru kommit. Blev ytterligare lite fika och sedan började i princip festfirandet av Oliwer. Han fick massor av fina presenter ♥ På kvällen blev det middag och efterrätt/tårta.
 
Söndag
En väldigt lugn dag. Vi åkte hemåt vid 16-tiden och då kom min vän Nicco på besök en runda ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Casper tyckte det var coolt att jag fick flygplanet på bild, samt att det var rött!
 
 

Kommentera här: