Underbara dagar ♥

I fredags
Kom syrran hem. Hon hämtade mig vid elva tiden då vi gick en runda på marknaden. Det var riktigt mysigt ♥ Solen sken och jag var så glad över att de kommit. Sedan åkte vi hem till mamma/mormor ♥ Blev massa bus innan mamma skulle jobba. Så sedan blev det en runda ute på gården och middag ♥ Så mysigt. 
 
Lördag
Dagen bestod av att Casper fick rida på farbrors häst Ronja. Även syrran tog sig en ridtur :) Sedan åt vi lite lunch och vilade innan jag och syrran och barnen åkte i förväg till storasyster då vi skulle dit på inflyttningsfest ♥ Härligt att träffa nästan hela släkten :) Blev jättegod mat under hela kvällen ♥ 
 
Söndags
Då höll jag i en medial kurs tillsammans med två andra tjejer. Vid sex tiden kom min syrra och hämtade mig och återigen ut till naturen och familjen ♥ Blev en lugn kväll där sedan. Min man berättade att han spelat Bingolotto och vunnit 500 kr + två nya lotter :D Tack Universum ♥ 
 
Igår
Dagen började tidigt. Efter att frukosten var intagen drog vi inåt stan, blev att vi handlade först och sedan körde vi till Buslandet. Där fick Casper leka av sig tillsammans med oss ♥ Och vi tog oss en fika där. Var där i några timmar innan jag och barnen somnade i bilen på vägen hem ;) Väl hemma blev det middag och hemmagjorda pitabröd bland annat. Och jag och syrran planerade lite inför vår 25 årsdag... ♥ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: