Ny säng & loppis ♥

I veckan
Köpte vi oss en ny säng :) Har länge velat ha det, trots att jag trivts bra med sängen vi haft sen vi flyttade ihop för första gången. Då var den svart och köpt från Ikea. Vi har sedan dess målat om den till vit i lita shabby chic stil och en dag kom Steffe hem med väggordet "Kärleken övervinner allt, så låt oss få besegras av kärleken". Men isället kom Hemnes sängen som jag velat ha rätt så länge. Så nu finns den hos oss :D Sov som en stock i den inatt ♥
 
Igår
Då var jag och Steffe i Växjö. Blev lite shopping och vi åt på Max. De har ju fått in nya vegetariska hamburgare så var tvungen att smaka. Jag tog halloumi burgaren och jag blev såååå glad. Det är den bästa hamburgaren jag smakat - och även då den vegetariska från Sibylla. Den bästa hamburgaren någonsin som jag verkligen tyckt om. Steffe valde BBQ varianten och den var riktigt stark, kanske för stark för hans smaklökar även om han älskar stark mat. Men ja, jag ska definitivt äta den igen ♥ Tack Max! Blev även lite fynd till systersönerna då Toys'R'Us hade lite rea, blev även en grej till lillkillen Nico ♥ 
 
Loppis
Blev en loppisrunda idag till Erikshjälpen. Några böcker och filmer följde allt med hem, hihi ♥ Vi åt även frukost där tillsammans med bästa vännen Nicco ♥ Blev sedan en runda på stan. Bland annat köpte med lite goda ostar hem till Melodifestivalen ikväll. Har städat, sålt vår säng och avnjutit en god middag nu med maken ♥
 
 
 
 

Kommentera här: