Vilken resa ♥

Ja, vart ska jag börja?!
Kom hem igår från Turkiet och jag har verkligen haft det skitbra!! ♥ Flygresan gick bra och var inte så farligt som jag trodde, hihi! Har ju aldrig flugit förr så man vet ju inte riktigt hur det ska gå till. Vi åkte med tåg till Kastrup vid klockan nio och var sedan på Kastrup till 7 på morgonen typ. Jag tyckte att lyftningen var värst av flygresan, men sedan sov jag typ 2 timmar av 3. Skönt! ♥ När vi kom fram till Antalya så tog vi en transfer taxi till Alanya. Hotellet var superfint! Direkt gick vi och åt på en restaurang som min tjejkompis kompis ägde. Riktigt gott :) 
 
Veckan gick oehört fort
På måndagen hade min tjejkompis bokat pedikyr åt oss och det blev att jag klippte mitt slitna hår med för 120 svenska kronor. Billigt jämfört med vad det kostar här hemma :) På kvällen åt vi middag på samma restaurang som vi gjorde hela veckan dessutom. Och sedan gick vi ut på "bar street" som det heter. En gata fullt med just barer ;) De drog och slet i en för att få kunder. Jösses :) För det mesta låg vi vid hotellets pool och badade och solade. Riktigt gött!! ♥ En dag var vi vid stranden. Jag verkligen trivdes med att vara i Alanya. Så roligt! På torsdagen var vi på en bar som hette TLC, hade riktigt trevligt ♥ Blev lite av vårt stammisställe fram till att vi åkte hem på lördag morgon vid 7 tiden från hotellet och flyget gick 11 i svensk tid (12 i turkisk). Då fick vi lunch på planet och jag förstår inte riktigt hur många kan säga att maten inte är bra på flyget. Jag tyckte det var riktigt gott :D Haha! 
Det var en riktigt underbar resa måste jag säga. Behövde det efter allt som sker i mitt liv just nu ♥ Och jag tyckte om alla de böneutropen som var varje dag. Lät härligt på något sätt ♥ 
Nu kommer en rejäl bildbomb!
 
Någonstans i luften
 
Turkiet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sista kvällen på vårt "stammis ställe" då vi blev bjudna på vattenpipa, hihi!
 
 Bar street
 
 
 
 
Sista kvällen på restaurangen
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Louise:

skriven

Ser ut som en riktigt härlig resa! <3

Kommentera här: