Mysig helg ♥

Igår
Var jag först på Erikshjälpen med Nicco ♥ Som alltid hittar jag böcker eller filmer, så två fick följa med hem. Sophie Kinsella's "En skopa kärlek" och "Jag saknar dig, jag saknar dig" av Peter Pohl. Sedan handlade vi lite på Lidl. Väl hemma så fick jag erbjudandet av Jossie ♥ Att följa med till en närliggande sjö för att koppla av lite. Med filtar, varm choklad och lite gott drog vi ut i skogarna med musik i bilen och bara hade en riktigt härlig stund i lugnet. Dock var det väldigt kallt, men vi stod ut i ca 1,5 timme kanske innan vi drog hemåt. 
 
Idag
Blev det återigen en runda till samma sjö. Men denna gång var det lite kallare. Så det blev en kortare tur idag. Innan dess var vi en runda på Dollarstore, där jag hittade två ringar. Jag har ganska svårt att köpa ringar då jag har rätt tjocka fingrar, haha, men idag hittade jag två i min storlek till och med. Älskar dem ♥ Det blev infinity och en g-klav ♥ Sedan åkte vi hem till mig och tog en powernap. Har haft en väldigt fin helg 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: