inte på humör.

Dagen började med att jag smått irriterad på min pojkvän. Och jag har mina skäl till det. Jag följde iaf med han ut till Nillas koloniträdgård och klippte gräset. Åkte hem och hade fått paket. Nilla åkte iväg med Stefans bror och vi cyklade till OKQ8 för att hämta ut de två paketen. Jag blev glad. Sedan hade Nilla köpt ett glaskåp till Stefan och hans bror stannade för mat och de var på datorn. Jag hann se två avsnitt av Hem till gården och lite på Våra bästa år innan han åkte hem och jag fick umgås med min älskling.

Umgås var det ja. Nu har jag suttit framför denna dator i snart en timme och det är en halvtimme kvar tills vi inte ska sitta mer. Vad vi ska göra sen? Jadu... Jag vet allvarligt talat inte. Jag hade en önskan, men den lär inte bli av. Den har inte blivit av på snart två veckor, så jag är INTE förvånad.

Ikväll är det en ny film med snyggingen Heath Ledger och ja, jag är ledsen för att han dog. Casanova är det jag vill se och igår var det 10 orsaker att hata dej som jag tittade på. Den har jag redan hemma, men kul att titta på den iaf.

På måndag efter skolan ska jag stanna kvar för att prata med Ida och Carrow. Ja, egentligen har jag ingen lust. Jag menar, även om vi tjaffsar ibland och att de tror att Stefan har tagit all min tid, så får de fan tycka det. Så är det INTE alls. Jag har inte träffat dem efter skolan innan jag blev tillsammans med Stefan. Visst, några gånger har vi setts och så, men inte alls lika mkt som de säger. Blir trött på människor som klagar på mej. Jag kan fan inte hjälpa att jag haft DEPRESSION för att måmå dog och jag kan inte hjälpa att de tror att Stefan är det bara för mej. ÅH! Om ni inte har märkt det så är jag ARG. På det mesta faktiskt. Vill bara komma bort från den här dumburken och göra nått annat. Men jag orkar inte heller gå ut eller något sådant :/

Egentligen ska man väl inte klaga. Jag lever i alla fall och det är väl det som är huvudsaken (?) Ahja, popcorn är min drog numera. Och min lilla Lily May. Haha. Popcorn som drog.


Kommentera här: