ashlees bebis har anlänt!

Freeeedag :D Och jag har nu haft naturkunskap och lunch. Det var nära att jag inte skulle få betalat. Hittade nämligen inte mitt matkort som vi är tvungna att ha med. Så jag ringde upp Stefan snabbt, som inte hunnit hoppa på bussen och jag fick han hundralapp, som jag egentligen inte ville ta, men jag var tvungen. Jag var tvungen att ha mat. Men då sa Stefan nått om mina joggingbyxor. Och då sken det upp för mej att jag kan ha lagt det i dem byxorna och jag hade dem med mej. Gick tillbaka och tittade, men kortet fanns inte där. Kollade i ena facket på väskan och där var det. Jag blev glad för att inte behöva sno Stefans hundralapp. Så han fick den, jag fick mat. Yäääy!

En annan nyhet är att den 17 december kommer ett medium anlända hem till oss. Förhoppningsvis. Om allt går som det ska, så kommer detta att ske. Jag är så himla exalterad. Har aldrig varit i kontakt med ett medium innan eller nått sådant. Så spännande, men läskigt. Men sen kanske det är vi tre som är helt paranoida om att det kan inte finnas nått där. Då blir det hela konstigt...

Och igår fick dem sitt lilla knyta till världen. Ashlee Simpson Wentz och Pete Wentz har nu blivit föräldrar till en liten pojke, som alla spekulationer var. Han vägde 3,5 kilo och var 52 cm lång. Ganska stort för att vara en bebis, men det har förklaringen i sig att förlossningen var försenad. Deras son ska heta Bronx Mowgli Wentz och om ni frågar mej, så undrar jag hur de tänkte med valet av namn. Bronx går väl bra, men Mowgli?!

Har nu engelska och sedan svenska. Ikväll blir det julmarknad på Wapnö och sedan ska vi hem till Lars och vara där över helgen.

overandout.

Kommentera här: