inte en gång till...

Åkej, en gång kan jag klara, men inte att det ska behöva hända två gånger. En i tisdags och en nu idag. Så vad hände denna gången då? Jo, vi var på väg hem från Maxi, då vi skulle ta "fågelvägen" som det heter, alltså en närmare väg. Det var på en gräsplätt och den skulle ju såklart vara ojämn >__< Så jag trodde ju inte att något skulle hända, så jag gick med Stefans hand i min och då hände det. Jag vrickade foten, samma fot som innan. Jag trodde jag skulle dö. Det gjorde ondare än förra gången och en man kom fram och frågade vad som hänt, då jag sa att jag vrickat foten och han gav mej ett par vänliga ord som: Lycka till, hoppas du blir bättre :) Han tänkte säkert hjälpa mej hem om jag bara bett om det.

Så när vi kom hem lindade bejbi om min fot och la den i högläge. Han hämtade min laptop och kopplade in Internet, som sedan inte funkade och så fick jag gå in på rummet och vara där istället. De åkte till Stenalyckan och jag ringde runt till praktikplatser som Frotté och Radio Halland. Frotté hade fullt, men Radio Halland skulle jag ringa till imorgon, då den ansvarige fanns på plats. Så jag hoppas :) Ringde också till tatueringsstudion, som ligger här borta och jag sa att jag undrade hur mycket det skulle kunna kosta att tatuera in ett hjärta mellan tummen & pekfingret, då han sa att han helst inte gör det när det är ens första tatuering, för att det syns så väl där. Åkej... Och han sa att jag skulle tänka ett tag till innan jag gör det. :/

Nu snart ska vi titta Sjukhuset, sedan en halvtimme på Idol och sist Andra Avenyn. Sedan vet jag inte vad det är mer att se :) Ska i alla fall vara hemma imon, skönt och vila upp foten :)

Dessa snygga vinglas med Marilyn Monroe kom bejbi med till mej idag :) Jag lånade pengar va honom till dem. Tyckte dem var sååå snygga! Han köpte också två muggar, som jag inte bett om. Naw <3

overandout.


Kommentera här: